DISTRIGO PRESENTA A NIVELL MUNDIAL “SERVICE BOX MULTI-BRAND”, EL SEU NOU CATÀLEG ELECTRÒNIC DE PECES DE RECANVI

,

Una nova eina que facilita la feina dels reparadors. Dades tècniques precises per a una reparació adequada i ràpida. Un servei eficaç i complet que permet una major productivitat als tallers. La pàgina web està disponible en 22 idiomes i en 86 països. A principis del 2020 arribaran una versió mòbil i altres funcionalitats.

Desenvolupat per facilitar la vida als tallers, el nou Service Box Multi-brand és tan fàcil d’usar com una pàgina adreçada al gran públic, però amb la precisió d’una eina professional. La seva experiència d’usuari optimitzada permet guanyar temps i millora la productivitat del taller.
Facilitat d’ús i rapidesa
Reducció del nombre de clics i facilitat de navegació
Visualització dels preus de venda al públic recomanats i de les condicions de compra particulars per als tallers amb placa Distrigo
Visualització de la disponibilitat de peces en els diferents nivells de l’supply chain (incloent fonts alternatives per a casos eventuals)
Aquest catàleg s’integra al portal Service Box que permet reagrupar en una única comanda productes de tota l’oferta ‘One Stop Shop’ de Distrigo: recanvis originals, recanvis Eurorepar, recanvis de tercers, pneumàtics, productes per a professionals i peces producte de l’economia col·laborativa.

Service Box Multi-brand és encara més precís, facilita dades tècniques clars i detallats i ajuda als mecànics a seleccionar les millors peces per a cada reparació.

L’elecció de la peça adequada es facilita per la selecció de criteris tècnics adaptats a cada família de peces
Selecció de peces a través de les referències d’origen de la marca o del fabricant
Visualització sistemàtica de les referències dels recanvis originals i dels seus corresponents fabricants
Nou “Car Selector” que permet la identificació dels vehicles a partir de les dades de matriculació o del nombre de xassís (en aquells països on aquesta informació sigui pública i estigui disponible).
Eficaç i complet, Service Box Multi-brand permet a cada mecànic, segons l’abonament triat, accedir a tota la documentació tècnica per a una reparació perfecta:

Identificació dels plans de manteniment de cada marca
Visualització dels temps de mà d’obra recomanats
Càlcul immediat de la factura
Accés simple als mètodes de reparació presentats de manera clara, didàctica i il·lustrada.
A principis de 2020, Service Box Multi-brand es completarà amb 2 noves funcions:

Una versió mòbil permetrà als reparadors realitzar la comanda de peces i consultar els mètodes tècnics sense haver d’absentar-se del taller i de manera directa durant la seva intervenció en el vehicle.
Un accés directe a través dels DMS evitarà als tallers independents duplicar el seu carro de compra alhora que els proposarà un accés directe a l’eina de diagnòstic.
Desenvolupat seguint el mètode “agile” en menys de 18 mesos, Service Box Multi-brand es desplegarà a 86 països i estarà disponible en més de 22 idiomes.