e-NIRO AUTONOMIA DE 485KM

El nou Kia e-Niro proporcionarà una autonomia de fins a 485 km amb una sola càrrega de la bateria d’alta capacitat de polímer de liti amb 64 kWh. 615 km homologats circulant en ciutat. 312 km en el cicle combinat amb la bateria estàndard de 39,2 kWh.

Quan arribi als primers mercats a Europa, a finals d’any, el nou Kia e-Niro oferirà una autonomia de fins a 485 km * amb una sola càrrega. L’e-Niro és el primer crossover completament elèctric de Kia, que veurà la llum amb les seves especificacions europees en el Saló de París 2018, previ al seu llançament comercial al final d’aquest any en alguns mercats.
L’homologació europea en el cicle combinat WLTP ha confirmat una autonomia de 485 km per a l’e-Niro propulsat per la bateria d’alta capacitat de polímer de ions de liti, amb 64 ​​kWh. En el cicle urbà WLTP, l’e-Niro és capaç de recórrer fins 615 km, més que molts models amb motor de gasolina. Endollat ​​a un carregador ràpid de 100 kW, l’e-Niro només requereix 54 minuts per arribar al 80% de la capacitat de la seva bateria de 64 kWh. El model també comptarà amb una bateria estàndard de 39,2 kWh que també ha estat avaluada. oferint fins 312 km d’autonomia amb zero emissions amb una sola càrrega (cicle combinat WLTP).
En arribar al mercat, l’e-Niro serà un dels vehicles elèctrics més capaços, combinant plaer de conducció, un disseny atractiu, la funcionalitat d’un crossover i un sistema de propulsió zero emissions. El nou e-Niro s’unirà a les variants existents Híbrida i Híbrida endollable de l’Niro, de les que s’han venut a tot el món més de 200.000 unitats des del seu llançament el 2016. Fins a la data, Europa ha registrat més de 65.000 vendes de aquest crossover híbrid.

Les versions equipades amb la bateria de major capacitat, 64 kWh, tindran un motor de
150 kW (204 CV) de potència i 395 Nm de parell, amb el qual l’e-Niro podrà accelerar de 0 a
100 km / ha només 7,8 s. La bateria estàndard de 39,2 kWh està combinada amb un motor de
100 kW (136 CV), que també genera 395 Nm de parell, i podrà accelerar fins a 100 km / h
des d’aturat en 9,8 s. Com les versions Híbrida i Híbrida endollable, l’e-Niro té
tracció davantera.
L’e-Niro proporciona als usuaris una sèrie de tecnologies que milloren l’eficiència de la
bateria i augmenten l’autonomia del cotxe, inclòs el frenat regeneratiu, el control de
avanç per inèrcia (Coasting Guide Control CGC) i el control predictiu de l’energia
(Predictive Energy Control PEC). Aquestes tecnologies permeten al conductor recarregar la
bateria i maximitzar l’autonomia quan s’avança per inèrcia o en frenar. els sistemes
CGC i PEC estan vinculats al de navegació i tenen en compte les corbes pròximes i els
canvis topogràfics, per suggerir al conductor quan deixar de trepitjar l’accelerador amb la
intenció de recuperar energia addicional.
L’e-Niro estarà recolzat per la garantia líder en la indústria de 7 anys o 150.000 km que
Kia ofereix de sèrie. Aquesta garantia també cobreix la bateria i el motor elèctric.