EBRO I ALLIANZ PARTNERS SIGNEN UN ACORD

EBRO, la marca històrica espanyola que torna al mercat de l’automòbil, anuncia un acord estratègic amb Allianz Partners, líder global en assegurances i assistència, amb l’objectiu de redefinir els estàndards de qualitat al servei postvenda i oferir una experiència integral, innovadora i centrada en el client.

L’acord amb Allianz Partners ofereix avantatges exclusius per a més tranquil·litat dels clients d’EBRO. Entre elles, un servei d’assistència a la carretera 24/7, que inclou fins a set dies de cotxe de substitució en cas de reparacions associades a potencials incidències pròpies del vehicle, garantint la mobilitat de l’usuari en tot moment. Aquesta aliança combina l’avançada tecnologia d’EBRO, el seu exclusiu Centre d’Atenció al Client, i el reconegut servei d’assistència a la carretera d’Allianz Partners, dissenyat per resoldre qualsevol necessitat de manera àgil i personalitzada, establint un nou estàndard de qualitat al sector.

Pedro Calef, president d’EBRO, va assenyalar: “Volem que cada interacció amb la nostra marca, des de la compra del vehicle fins al darrer quilòmetre recorregut, superi les expectatives del client. Amb Allianz Partners hem trobat el soci ideal per assegurar que els nostres conductors gaudeixin de tranquil·litat i suport en qualsevol circumstància. Aquest acord representa el nostre compromís amb un servei postvenda premium, clau per consolidar la nostra nova etapa”.

Per la seva banda, Borja Díaz, Director General Iberia i conseller delegat de
Allianz Partners España, va destacar: “Estem molt satisfets de col·laborar amb EBRO en aquesta nova etapa i acompanyar-los en el seu compromís amb la qualitat i la innovació. Amb aquest acord, des d’Allianz Partners volem oferir als conductors d’EBRO una assistència excepcional, brindant-los seguretat i confiança quan més ho necessitin”.