EL BMW INEXT COMPLETA EL SEU FASE DE DESENVOLUPAMENT A ALTES TEMPERATURES

Durant les proves en les regions desèrtiques de Sud-àfrica, el nou vaixell insígnia tecnològic de BMW Group ha completat els múltiples desafiaments associats amb la calor extrema, la radiació solar i la formació de pols en pistes de terra.

5000/5000Límite de caracteres: 5000TRADUCIR LOS SIGUIENTES 5000En el seu camí cap a la maduresa de la sèrie, el BMW iNEXT està completant un capítol addicional de les seves proves generals de vehicles en condicions particularment exigents. Les proves intensives en el fred gelat al cercle polar ara estan sent seguides per un programa de contrast al Kalahari al sud d’Àfrica, on a més de la calor extrema i la radiació solar, la formació permanent de pols i el terreny off-road amb la seva sorra, i pistes de grava representen desafiaments excepcionals per al vaixell insígnia tecnològic de BMW Group. En aquesta fase literalment calent de el procés de desenvolupament de la sèrie, els components de transmissió i suspensió de l’BMW iNEXT, un automòbil dissenyat per a mobilitat totalment elèctrica, no només proporcionen proves de la seva seguretat funcional, durabilitat i fiabilitat, sinó també la carrosseria de l’automòbil , interior, sistemes d’assistència a l’conductor i tecnologia de digitalització.

Les anomenades proves de clima calent són una part integral d’un programa de desenvolupament i prova extens i variat dins de el marc de el procés de maduresa de la sèrie, el que implica que els prototips iNEXT de BMW se sotmeten virtualment en el lapse de temps a l’estrès de tota la vida útil de el vehicle. . Com tots els nous models de BMW, el camí de el vehicle cap a la maduresa en sèrie condueix a el camp de proves de BMW Group a Miramas al sud de França, el Nürburgring Nordschleife i altres pistes de carreres i a el Centre d’Hivern a Arjeplog, Suècia , així com a regions desèrtiques amb una extrema Alt nivell de calor i sequedat.

Pista de gel, circuits de carreres, pas pel desert: una varietat de proves assegura el plaer de conduir a llarg termini.

Amb una operació d’alta velocitat, en tràfic de parada i avanç, temperatures extremes per sota i per sobre de zero, proves en gel i neu, així com sorra i grava de desert, els vehicles de la pre-sèrie dominen en forma concentrada tots els desafiaments que un automòbil pot enfrontar en el trànsit diari durant un període de molts anys. En el procés, els dissenyadors experimentats i l’eficient tecnologia de mesurament a bord registren les reaccions de el vehicle a diverses condicions climàtiques i de la superfície de la carretera, així com altres influències. Això garanteix que el plaer de conduir característic de BMW experimentat en futurs models de producció no es vegi afectat de cap manera per circumstàncies excepcionals. La producció de la versió en sèrie de l’BMW iNEXT començarà a la planta de BMW Dingolfing en 2021. Dissenyat com un modern vehicle esportiu, el nou model combina les últimes innovacions definides per BMW Group a la seva estratègia corporativa NUMBER ONE> NEXT per al futur camps D-ACES (Disseny, Autònom, Connectat, electrificat i Serveis). Amb la tecnologia BMW eDrive de cinquena generació, el BMW iNEXT estableix nous punts de referència en esportivitat, eficiència i abast en un automòbil a bateria. Els sistemes de control de suspensió i assistència a el conductor d’el vehicle aplanen el camí per a un pas més cap a la conducció autònoma. I les innovacions actuals en el camp de l’operació i la digitalització també subratllen el caràcter orientat cap al futur de l’BMW iNEXT.

El BMW iNEXT domina l’estrès extrem de la calor, la llum solar i la pols.

Les proves de conducció a través de les regions de l’desert i la sabana al nord-oest de Sud-àfrica ofereixen als enginyers de desenvolupament dels requisits previs ideals per provar i harmonitzar tots els components de transmissió i suspensió en condicions extremes. Les superfícies que s’alternen entre dunes de sorra, pistes de grava i passatges tot terreny representen un desafiament excepcional fins i tot per al sistema intel·ligent de tracció a les quatre rodes de l’BMW iNEXT. En temperatures que s’esgotarien qualsevol bateria de telèfon mòbil en molt poc temps, el concepte de refredament integrat per la bateria d’alt voltatge, el motor elèctric i l’electrònica de el vehicle de l’BMW iNEXT resisteix l’examen. A més, l’aire condicionat interior, que funciona mitjançant tecnologia de bomba tèrmica, el seu sistema de control i tots els components addicionals de l’electrònica de el vehicle estan subjectes a les condicions extremes de l’clima desèrtic per demostrar la seva maduresa en sèrie.

Durant extenses proves de calor, el vehicle s’exposa repetidament a la calor de el sol durant hores i després es refreda. D’aquesta manera, els desenvolupadors proven no només l’operativitat dels sistemes elèctrics, sinó també l’estabilitat de la temperatura dels materials utilitzats a l’interior, perquè els enginyers de prova no accepten sorolls cruixents ni cruixents fins i tot en cas de temperatura sobtada i intensa . fluctuacions més, el Kalahari ofereix les condicions ideals per provar l’estanquitat a la pols de les aletes, portes i capó.