EL JEEP CAMP 2018 PROTAGONITZAT PEL NOU JEEP WRANGLER BAT TOTS ELS RÈCORDS
L’esdeveniment clau per al Jeep® Owners Group (J.O.G.) celebrat el Àustria el passat cap de setmana ha estat un èxit rotund, en comptar amb una participació massiva de tot Europa. Més de 1.200 entusiastes de Jeep i 600 vehicles es van reunir per confirmar el vincle especial que existeix entre la marca Jeep i els seus fans.
El cinquè esdeveniment Jeep® Camp anual celebrat a Àustria el passat cap de setmana va batre tots els rècords anteriors, comptant amb més entusiastes i vehicles que mai. Més de 1.200 entusiastes i les seves famílies de gairebé 20 països, inclosos Itàlia, Alemanya, França, Espanya, Regne Unit, Àustria, Bèlgica, República Txeca, Suïssa, Holanda, Polònia, Hongria, Eslovènia, Eslovàquia, Lituània i Romania, es van reunir per celebrar la seva passió per la marca Jeep.El esdeveniment també va reunir més de 600 vehicles Jeep, però va ser el nou Jeep Wrangler, l’última generació del model més emblemàtic de la marca, el protagonista de l’esdeveniment i els visitants van poder posar-lo a prova en rutes especialment dissenyades dins i fora de la carretera acompanyats pels pilots de la Jeep Academy.
Els fans també van poder posar-se al volant d’altres models de la gamma Jeep, la gamma SUV més guardonada de la història, i els propietaris van gaudir d’emocionants proves de conducció en els seus vehicles Jeep Renegade, Compass, Cherokee i Grand Cherokee.
Els convidats també van poder provar la versió Trackhawk del Grand Cherokee, el Jeep més potent i ràpid de la història, amb un motor V-8 sobrealimentat de 6.2 litres que desenvolupa 700 CV.
També hi va haver diverses zones dedicades a descobrir el món Jeep, com les zones de l’acadèmia i el museu amb una selecció de models històrics i una exposició dels concept cars personalitzats més importants del Easter Jeep Safari.
Una zona de marxandatge amb autèntics productes Jeep i la zona Mopar® amb els últims opcionals per a la personalització dels vehicles també van atreure a grans multituds. A la zona Mopar® es van exposar dues personalitzacions diferents del Jeep Wrangler Sàhara, un capaç de mostrar la llegendària capacitat tot terreny de l’emblemàtic Jeep i l’altra per a clients que desitgen destacar pel seu estil únic a la ciutat.
L’increïble ambient festiu de l’esdeveniment es va intensificar amb un programa ple d’acció amb vols en globus aerostàtic, concerts en directe i jocs per a nens.
També hi va haver activitats que van destacar la sòlida col·laboració entre Jeep i Harley-Davidson, una altra emblemàtica marca nord-americana que comparteix valors com autenticitat i llibertat, que van atreure a un gran nombre de motoristes i motos a Àustria.


