EL NOU CEO DE NISSAN, CHRISTIAN COSTAGANNA: “CREIXEMENT SERÀ LA LÍNIA ESTRATÈGICA DE NISSAN EL 2024”

Nissan preveu un volum de més de 37.000 unitats per a aquest any fiscal 2024 a Espanya.

Christian Costaganna ha tingut la seva primera intervenció com a nou CEO de Nissan a Espanya davant de més de 50 periodistes. La trobada va tenir lloc a l’estand de Nissan, al Pavelló 3 del Madrid Car Experience, que se celebra aquests dies a Madrid del 22 al 26 de maig. El nou CEO de Nissan a Espanya va comentar que “Creixement serà l’estratègia bàsica per a Nissan aquest any fiscal 2024 a Espanya. Creixement en volums fins a superar les 37.000 unitats, creixement en electrificació amb els nostres sistema e-POWER i Nissan ARIYA i creixement en qualitat de servei al client per apropar-nos a l’excel·lència”.

El Conseller Director General de Nissan a Espanya va començar la seva intervenció dient que “tenint en compte la meva etapa prèvia al mercat espanyol i l’última com a CEO de Nissan per a mercats com Noruega, líder mundial en vehicle elèctric, estic segur de contribuir de manera positiva a l’electrificació a Espanya, en un moment de transformació profunda d’aquest sector”.

Christian Costaganna va fer referència a la sostenibilitat concebuda per satisfer les necessitats de les generacions actuals sense comprometre les futures, mantenint un equilibri entre el creixement econòmic de l’empresa, la cura del medi ambient, el benestar social i la inclusivitat. La sostenibilitat és una peça clau per fer front a tres grans reptes: l’electrificació, la conducció autònoma i la connectivitat. Aconseguir aquests reptes permetrà la integració del vehicle a l’ecosistema energètic, social i econòmic a Espanya, frenant el canvi climàtic i reduint els accidents.

El CEO de Nissan es va referir als Plans de Nissan, Pla ARC i Pla Ambition 2030 per avançar les palanques de creixement de la marca a nivell mundial, començant amb la visió a llarg termini, el pla estratègic Ambition 2030, suportat amb 15.000 M€ en inversió i amb el llançament de 27 nous models, 19 dels quals 100% elèctrics i amb el llançament de les noves bateries d’estat sòlid el 2028, que permetran doblegar l’autonomia dels vehicles elèctrics. A més, recentment Nissan ha presentat el pla de negoci global a mitjà termini, 2024-2026, el Pla ARC, com a pont per establir les bases dels objectius del 2030 i la descarbonització de la companyia el 2050. En aquest marc Nissan intensificarà els seus plans d’electrificació i creixement per a la regió europea, mitjançant una àmplia ofensiva de producte, amb 5 nous models elèctrics i desenvolupant la tercera generació de la tecnologia híbrida de Nissan, e-POWER, la porta a l’experiència de conducció totalment elèctrica i per facilitar la transició cap a un futur totalment sostenible. Els nous vehicles elèctrics que arribaran primer són el nou LEAF, el JUKE i el Micra, per construir una nova gamma i augmentar les vendes a Europa un 40%, fet que suposa la venda de més de 170.000 unitats a Europa respecte avui.