El nou paquet opcional del nou Ford Focus RS afegeix diversió a l’experiència de conducció
El nou pack opcional del Focus RS ofereix una encara millor experiència de conducció amb diferencial autoblocant mecànic.
Ford ha presentat avui un nou i exclusiu pack opcional per al premiat Focus RS que oferirà encara més atractiu i tracció per als entusiastes de la conducció performance, utilitzant un diferencial autoblocant (LSD).
El paquet opcional del Focus RS també comptarà amb acabats únics, incloent el color de xassís Blau nitrosos amb detalls en negre, i seients bitò.
El pack opcional del Focus RS és el model més recent de Ford Performance, que va presentar recentment la seva gamma més recent al Saló de l’Automòbil de Ginebra. Ford, confirmant el seu compromís amb Ford Performance a Europa, ha escollit Leo Roeks en el lloc recentment creat de director de Ford Performance per a Europa.
“El nostre nou pack opcional del Focus RS representa el millor de la performance accessible”, assegura Roeks. “Millorar les dinàmiques de conducció líders en el seu segment del Focus RS no va ser un treball petit, però els nostres enginyers han desenvolupat una transmissió capaç de treure el màxim partit de les prestacions del motor EcoBoost de 350 CV”.
Molt a prop del performance
El paquet opcional del Focus RS, desenvolupat per enginyers Ford Performance i posat a prova en llocs de tot el planeta, millora la tracció d’altes prestacions i la resposta líders en el seu segment mitjançant un autoblocant Quaife en l’eix davanter.
El LSD mecànic limita el parell del motor enviat a una roda que ha reduït la tracció en la superfície de la carretera i redistribueix el parell a la roda amb més tracció per contrarestar el gir de la roda que poden obstaculitzar l’acceleració i l’estabilitat.
En controlar el parell enviat a cada roda davantera, el autoblocant Quaife del paquet opcional del Focus RS permet als conductors treure el màxim partit de la potència del motor del EcoBoost 2.3 litres 350 CV en situacions de conducció d’altes prestacions, i s’integra de manera fluïda amb tecnologies de conducció del Focus RS equipades de sèrie, incloent:
Tracció Total Ford Performance, que varia la distribució de bat posterior a davanter per ajustar-se a la situació de conducció de cada moment, monitoritzant dades de sensors del vehicle 100 vegades per segon i enviant un màxim del 70 per cent del parell de conducció al parell posterior
Parell Dinàmic Vectorial – que utilitza conjunts de embragatges controlats en l’eix posterior per enviar fins al 100 per cent del parell disponible a qualsevol roda del darrere i pot canviar d’un costat a l’altre en tan sols 0.06 segons
Control de Parell Vectorial (TVC) – que s’aplica de manera automàtica petites quantitats de força de fre per limitar a gir de la roda a l’eix davanter
“Per entusiastes de la conducció extrema, l’adherència mecànic addicional que ofereix l’LSD Quaife farà que resulti encara més fàcil accelerar en un revolt del circuit i aprofitar al màxim l’acceleració en sortir d’ella. Aquesta nova configuració també ofereix una major estabilitat i control mecànics quan frenen en sec, i ajudarà els conductors a preparar el cotxe per derrapatges en Manera Deriva “, assegura Roeks. “El paquet d’opció del Focus RS porta la nostra filosofia de ‘conducció divertida’ a un nou nivell per a un cotxe de conducció quotidiana”.
El paquet opcional del Focus RS compta amb maneres de conducció que inclouen el primer Mode de Deriva per sobrevirajes controlats en circuit; Control d’arrencada, que permet les prestacions definitives en la línia de sortida i una acceleració de 0 a 100 km / ha 4.7 segons.
disseny únic
L’estil dinàmic i atrevit del paquet opcional del Focus RS ofereix detalls exclusius per a l’exterior en el seu característic Blau nitrós que inclouen sostre i retrovisors en color negre mat. El spoiler posterior també compta amb acabat en negre mat amb logos RS blaus en els laterals del spoiler.
També equipat de sèrie:
Llantes d’aliatge negres de 19 polzades amb cubrebujes RS amb major solidesa i resistència a impactes
Pinces monobloc de quatre pistons Brembo amb acabat en blau amb logo Brembo
Seients Recaro amb detalls exclusius en cuir Blau Nitrós
Ford Performance
El paquet opcional del nou Focus RS ha estat desenvolupat pel guardonat equip Ford Performance, liderat per Leo Roeks.
“És un privilegi per a mi liderar l’equip aclamat equip Ford Performance a Europa”, assegura Roeks. “La gamma de models Ford Performance mai ha estat més forta i això s’ha reflectit en les ganes dels usuaris pels nostres cotxes -vendimos un 60 per cent més de vehicles Ford Performance l’any passat que el 2015”.
La gamma Ford Perfomance a Europa inclou el nou Festa ST, el Focus ST, el Focus RS i el supercotxe Ford GT.