EL PRIMER ATELIER ALPINE A NIVELL MUNDIAL, AQUESTA A BARCELONA
Alpine conquerirà el centre de les principals ciutats europees amb els seus Atelier Alpine, un nou punt de trobada experiencial que oferirà als seus aficionats i clients experiències relacionades amb el motorsport i els valors de la marca.
Ha tingut lloc a Barcelona la inauguració del primer Atelier Alpine a nivell mundial, un nou concepte que serà el punt de contacte de la marca Alpine amb la societat al cor de les principals ciutats. A l’acte hi ha acudit Jordi García Brustenga, director general d’Estratègia Industrial i de la Petita i Mitjana Empresa, acompanyat de més representants de l’Administració pública.
Per compartir amb els assistents la raó de ser d’Alpine i la seva estratègia, en què s’engloba la inauguració del primer Atelier Alpine, han acudit els màxims responsables de la marca, incloent-hi Josep Maria Recasens, Director d’estratègia i desenvolupament de negoci de Renault Group i President Director General de Renault Group a Espanya, Philippe Krief, CEO d’Alpine, Antonino Labate, Director de vendes, màrqueting i experiència client d’Alpine i Sébastien Guigues, Director general de Renault i Alpine a Espanya.
A més, durant l’esdeveniment s’ha presentat per primer cop a Espanya el llançament més recent de la marca: Alpine A290. Aquest urbà esportiu elèctric, que va veure la llum només fa una setmana durant les 24 Hores de Le Mans, representa l’entrada en una nova era de la marca: l’era de l’esportivitat elèctrica en mode Alpine, sempre fidel a l’ADN de la marca. A290 inaugura el Dream Garage 100% elèctric d’Alpine i aviat se li unirà un C-Crossover GT i la nova generació d’A110.
Alpine, directa al cor de les grans metròpolis
Molt més que un concept store, l’Atelier Alpine reuneix aficionats i clients per oferir-los una experiència apassionant en un lloc de moda al cor de les grans ciutats europees. El primer Atelier Alpine ha obert les portes el 21 de juny del 2024 a Barcelona, amb motiu del Gran Premi d’Espanya de Fórmula 1. Està previst que dos Atelier Alpine més obrin les portes a finals del 2024 a prestigioses zones de París (Opéra) i Londres (Mayfair).
« El concepte Atelier Alpine ens permetrà conquerir els centres urbans de les principals metròpolis europees, reunint i atraient el nombre més gran possible d’aficionats al motorsport. Estem orgullosos d’inaugurar la primera caserna general Alpine al cor de Barcelona, abans de desplegar el projecte a París i Londres. Dissenyat com un lloc per compartir, permetrà als entusiastes reunir-se i gaudir de noves experiències com conduir un A110 a un simulador. »
Antonino Labate, Director de vendes, màrqueting i experiència client d’Alpine
El nou hub per als fans de l’esportivitat
L’Atelier Alpine testifica l’experiència única d’Alpine en la combinació de lleugeresa i rendiment. La seva arquitectura moderna i diàfana combina el formigó i l’alumini, conegut per la resistència i la capacitat de reciclatge. Pel que fa al color blau, evoca l’univers de la marca i la història des de la berlinetta original, la primera generació d’A110. Els apassionats que acudeixin a l’Atelier Alpine trobaran un saló que compta amb sofàs davant d’una pantalla LED de 5 m d’amplada connectada a un sistema d’altaveus Devialet – Phantom I. S’ha dissenyat així perquè els aficionats podran viure les carreres com si fossin veient-la en directe.
La nova boutique oficial de la marca Alpine
Totes les col·leccions de roba i sabatilles Alpine estaran a la venda a la boutique de l’Atelier Alpine. Els models de la gamma també estaran al catàleg: Alpine A110 com a model icònic i el nou esportiu urbà elèctric A290 estaran exposats sota llums LED que realçaran els seus colors i siluetes. Finalment, una zona amb privadesa permetrà als clients personalitzar el seu Alpine a través de l’oferta de personalització Atelier. Podran triar detalls com el color de la carrosseria, les pinces i les llantes que prefereixin, així com la tapisseria dels seients.
Que la ciutat triada per inaugurar el primer Atelier Alpine a nivell mundial sigui Barcelona és una mostra de la importància d’Espanya en l’estratègia global de la marca. Amb la nostra aposta per visibilitzar Alpine unida a l’espectacular pla de producte que hem construït i que estrenem amb A290 estem segurs que conquerirem nous mercats i clients. »
Sébastien Guigues, Director general de Renault i Alpine a Espanya