EL SEAT IBIZA REP EL PREMI AL “COTXE MÉS TECNOLÒGIC”

L’oferta tecnològica del nou Ibiza suposa un gran salt en la seva categoria, pròpia de segments superiors. Bona prova d’això ha estat el premi concedit pel grup editorial Axel Springer Motor, com el “Cotxe Tecnològic”. Dit guardó ha estat atorgat per un comitè d’experts, format per redactors especialitzats de les revistes Auto Bild i Computer Avui.

L’oferta tecnològica del nou Ibiza suposa un gran salt en la seva categoria, pròpia de segments superiors. Bona prova d’això ha estat el premi concedit pel grup editorial Axel Springer Motor, com el “Cotxe Tecnològic”. Dit guardó ha estat atorgat per un comitè d’experts, format per redactors especialitzats de les revistes Auto Bild i Computer Avui.

Dissenyat i desenvolupat en el Centre Tècnic de SEAT, el nou Ibiza suposa un pas decisiu en el futur de la marca, en primer lloc, perquè utilitza l’última tecnologia del Grup Volkswagen, amb la plataforma MQB A0 (Modular Quer Baukasten) que va estrenar el model espanyol. I en segon lloc, perquè arriba carregat amb un complet equipament.

Així, aquest equipament, com els controls d’estabilitat i tracció, la suspensió adaptativa (Drive Select), o el selector de maneres de conducció (SEAT Drive Profile), aporten un espectacular dinamisme al nou Ibiza, a més de l’estabilitat que ja proporciona la nova plataforma, anteriorment esmentada. També destaquen les àmplies possibilitats de connectivitat que ofereix el sistema Full Link de SEAT, que permet enllaçar el telèfon mitjançant Andorid Acte, Apple Car Play o Mirror Link, controlant les diferents funcions mitjançant la seva gran pantalla de 20,3 cm (8 ”) , o l’assistent de veu per rebre i escriure missatges, sense apartar les mans del volant ni la mirada de la carretera.

Però sens dubte, el més important són els molts assistents a la conducció de què disposa, en nom de la seguretat i el confort, com l’assistent de frenada a ciutat (Front Assist), el limitador de velocitat, i el sensor de pressió de pneumàtics, tots ells de sèrie des de l’acabat d’accés a la gamma, o el detector de fatiga i el control de velocitat de creuer, de sèrie des del següent nivell -Style-. De forma opcional, disposa a més de control de velocitat amb radar de proximitat (ACC), fars Full LED, assistent a l’aparcament amb càmera marxa enrere, o carregador sense fils per al telèfon, entre d’altres.

Els elogis que està rebent la cinquena generació del nou SEAT Ibiza, semblen formar part de la seva oferta d’equipament; i és que des que es va presentar al Saló de l’Automòbil de Ginebra el març d’aquest any, són cada vegada més els aplaudiments que rep entre els professionals del motor i el públic general.