ENTER ELÈCTRIC!: LA NOVA INICIATIVA MULTIMARCA DEL GRUP VOLKSWAGEN

Campanya informativa sobre els avantatges i els prejudicis de la mobilitat elèctrica. Enfocament a la practicitat diària, el rendiment de les bateries, la facilitat de càrrega i la sostenibilitat Els grups objectiu són clients particulars i de flotes, empleats, concessionaris i mitjans de comunicació.

Un exemple concret de la campanya de conscienciació és una edició especial de 12 pàgines de la Volkswagen Magazine produïda pel departament de comunicació de producte de Volkswagen Turismes. Es va distribuir al novembre amb una tirada total d’1,2 milions d’exemplars en setmanes, revistes del sector ia través dels concessionaris d’automòbils i intenta refutar les preocupacions habituals dels clients amb fets i arguments. La sèrie de miniclips Battery ABC, produïda per Volkswagen Group Technology i PowerCo SE, que s’està emetent en diversos canals de xarxes socials, pretén compartir coneixements bàsics basats en fets entre totes les marques.
A més, la campanya de comunicació del Grup Volkswagen inclou un nou centre d’informació sobre mobilitat elèctrica multimarca, al qual ja es pot accedir a https://www.volkswagen-group.com/en/e-mobility-info-hub-18823 . Aquí es pot accedir successivament a dades, històries, entrevistes i recursos relacionats amb els punts temàtics de les bateries, la recàrrega, el cost i la sostenibilitat, en la mesura que estiguin disponibles.

La iniciativa d’eliminar prejudicis i trencar així les barreres de compra a través dels mitjans de comunicació i els canals del Grup s’està complementant amb l’experiència real de la mobilitat elèctrica. Per aquesta raó, la campanya es recolza de forma selectiva a nivell de marca amb programes de proves de conducció, preus atractius d’entrada, ofertes especials de lísing i una formació perfeccionada als concessionaris.

Pot resultar sorprenent per a molts clients que, a través de les seves marques Audi, Cupra, Porsche, Skoda, Volkswagen Turismes i Volkswagen Vehicles Comercials, el Grup Volkswagen ofereix ja actualment un total de 24 innovadors models de vehicles elèctrics només a Europa, on aquesta diversitat el converteix en líder del mercat. La gamma continuarà creixent el 2025.