SEAT TARRACO I MARCO TORO, CONSELLER DIRECTOR GENERAL DE NISSAN IBERIA PREMIS APMC 2020
Van ser els grans protagonistes de la setena edició dels premis que va lliurar l’Associació Premsa Motor de Catalunya (APMC), a Barcelona (hotel Miramar), allà sota la mirada de l’jurat de l’associació, autoritats, representants d’altres marques, concessionaris, entre d’altres, rebien els exclusius trofeus, tot això presidit pel secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya Joaquim Ferrer.
Els quaranta membres que componen el jurat (premsa escrita, ràdio, TV, internet i xarxes socials), van inclinar la victòria a el nou SUV de fabricant SEAT, el Tarraco, que ja s’havia imposat en la votació popular que es va fer en el seu dia per l’elecció del nom definitiu de el vehicle. Per la seva banda el directiu de Nissan, Marco Toro, va obtenir en aquesta ocasió el preuat trofeu acreditatiu a l’Millor Directiu de l’Any.
En el seu parlament, el napolità Marco Toro (NISSAN) agraït sincerament aquest premi, que va dir «m’omple d’orgull rebre-ho, com a màxim executiu de la marca a Espanya, com a reconeixement atorgat pels professionals de la informació de el sector i que valora la gestió de NISSAN des de la meva arribada a l’capdavant de la marca a Espanya, i ser al seu torn el primer que rebo a títol personal ». Va donar les gràcies a tots els treballadors de NISSAN Iberia, que són part important d’aquest premi. Va recordar també a la seva família, que estaven presents a l’acte (la seva dona Melania i els seus fills Alessandro i Claudio), als quals «he portat fins a un total de vuit mudances, per tres països, França, Portugal i Espanya. Això ens ha fet enfortir encara més la unió entre nosaltres ».
Dedico paraules d’agraïment per al seu equip més pròxim, «el comitè de direcció de NISSAN, la meva segona família, ja que pas gairebé amb ells més temps, que amb la meva autèntica família». Va dir ser un cap exigent i hiperactiu, i estar content de veure els seus col·laboradors «créixer a nivell professional»
Un emocionat Marco Toro, va donar finalment les gràcies «per haver-me fet viure un dels moments més profunds i emocionants de la meva vida professional».
Per la seva banda Mikel Palomera, president de SEAT Espanya, va recordar el «any històric de SEAT, com va ser el passat 2019, hem batut tots els rècords de vendes, amb més de 574.000 vehicles venuts, i el lideratge a Espanya, per segon any, cosa que estàvem buscant, havent venut més de 111.000 unitats ». Es va congratular que la factoria de Martorell fos amb una mica més de mig milió d’unitats, la qual va produir major nombre de vehicles al nostre país.
Va recordar el president de SEAT, que, «Sens dubte, el SEAT Tarraco combina la robustesa pròpia d’un SUV amb el nou llenguatge de disseny de SEAT, convertint-se en una alternativa perfecta per a les famílies».
Mikel Palomera, es va mostrar satisfet «amb la designació de el nom de Tarraco, que va sortir dels més de 146.000 vots, que es van rebre d’un total de 134 països».
Va tancar l’acte Joaquim Ferrer, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya, que va manifestar «Estem intentant, des de la nostra modèstia, col·laborar i ajudar a el sector a que faci front als reptes que tenim per davant. No reptes de futur, sinó de present. No només en els grans fabricants, que són els que surten i llueixen, sinó tot aquest ric ecosistema que fa que els fabricants vulguin venir a Catalunya ».
Per la seva banda el president de la APMC, Lluís Milián, va mostrar la seva satisfacció per l’esdeveniment, que arriba ja a la seva setena edició, gràcies en part a el reconeixement atorgat pels professionals de la informació de el sector, que valoren positivament la gestió de la mateixa .