FRANK MAROTTE, NOMENAT DIRECTOR DE MÀRQUETING, VENDES I OPERACIONS DE LA MARCA DACIA
A partir de l’1 de febrer del 2025, Frank Marotte és nomenat director de Màrqueting, Vendes i Operacions de la marca Dacia. S’incorpora al comitè de direcció de Dacia i reporta Denis Le Vot, CEO de Dacia.
Llicenciat a l’École Centrale Paris, Frank Marotte té més de 30 anys d’experiència a la indústria de l’automòbil. Va iniciar la seva carrera a Peugeot el 1993 i va ocupar diversos llocs directius a França ia l’estranger. El 2008, va ser nomenat cap de planificació de producte de PSA Peugeot Citroën i va supervisar els desenvolupaments en diversos segments.
El 2013, es va incorporar a Toyota Motor com a director de Planificació de Producte per a Europa, Rússia i Orient Mitjà. Dins de l’empresa, va supervisar la cartera de productes de Toyota a Europa i va ser membre del comitè executiu de Toyota Motor Europa.
El juliol del 2019, Frank Marotte va ser nomenat president i director general de Toyota França, on era responsable de l’estratègia i el desenvolupament de les activitats de Toyota i Lexus a França.
A partir de l’1 de febrer del 2025, serà nomenat director de Màrqueting, Vendes i Operacions de la marca Dacia.