GRUP RENAULT CONTINUA CREIXENT GRÀCIES A LA COMPLEMENTARIETAT DE LES SEVES MARQUES
Gràcies a una estratègia guanyadora a Europa (+6,7%), Renault Group continua registrant un augment de les vendes totals (+1,9%) el primer semestre del 2024 fins a assolir 1.154.700 vehicles venuts.
El Grup confirma el tercer lloc a Europa: augment del 6,7% de les vendes amb 847.623 vehicles, en un mercat que progressa un 5,5%.
La marca Renault supera el creixement del mercat: 535.238 vehicles venuts, un augment del 8,2% en un mercat que creix el 5,5%, tercera marca a Europa i segona a Espanya (turismes + comercials lleugers). El creixement dels turismes es basa, en particular, en el gran resultat de la tecnologia E-Tech full hybrid (+45% davant el primer semestre del 2023). Al mercat de vehicles comercials lleugers, Renault torna a ser líder [2] amb 171.202 vendes (+19,2% enfront del primer semestre del 2023).
La marca Dacia registra un augment de vendes del 4% respecte al primer semestre del 2023 amb 309.816 unitats comercialitzades i es manté entre les 10 marques més venudes a Europa. Sandero és el vehicle més venut a tots els canals.
La marca Alpine va realitzar un primer semestre del 2024 en progressió, creixent un 47,7% (davant el primer semestre del 2023) amb 2.569 matriculacions, impulsada per l’èxit de la gamma ampliada amb A110 R Turini.