Hyundai inaugura ECO Store: un espai innovador que confirma la seva aposta per la mobilitat sostenible
Hyundai reinventa els concessionaris amb l’ECO Store: espais dedicats en exclusiva als vehicles ecològics. El nou concepte reuneix la tecnologia més avançada de Hyundai i LG, que col·labora en el projecte, apostant per una experiència de marca única. Amb les cinc tecnologies ECO disponibles al mercat Hyundai lidera la mobilitat sostenible.
“Hyundai no només pensa en el futur, sinó que el crea.” declarar Leopoldo Satrústegui, director general de Hyundai Motor Espanya, durant la inauguració de l’ECO Store Hyundai de Madrid: un espai dissenyat sota un concepte innovador que reuneix l’alta tecnologia i energia neta desenvolupada per la companyia. Amb l’ECO Store, Hyundai reinventa els tradicionals concessionaris per seguir liderant la mobilitat sostenible i consolida la seva posició com l’única marca amb les cinc tecnologies ECO en el mercat: 48V, híbrida, híbrida-endollable, elèctrica i pila de combustible d’hidrogen.
La presentació de la ECO Store, al carrer Sinesio Prim 54, ha comptat amb la participació de Jaume de Jaraíz, president i CEO de LG Iberia, que col·labora amb Hyundai en el projecte, i de Mariano González Sáez, viceconseller de Medi Ambient de la Comunitat de Madrid, que ha volgut assenyalar la importància d’oferir als ciutadans llibertat i capacitat d’elecció, “baluards que comparteixo amb aquest espai on veiem 5 alternatives sostenibles a l’hora de decidir la compra d’un vehicle. Hyundai està a l’avantguarda de les noves pautes de mobilitat amb tecnologies que no contaminen, i eines perquè tots avancem junts en millora la qualitat de l’aire que respirem “.Aquest nou concepte reflecteix la filosofia de Hyundai i reuneix la seva avantguarda tecnològica en un sol espai per oferir una experiència de compra basada en la sostenibilitat. Després de diverses dècades invertint en R + D, la ECO Store és el resultat on apropar-se a la innovació tecnològica de la companyia i experimentar les noves propostes de mobilitat desenvolupades per Hyundai “Aquest punt de venda especialitzat en vehicles ECO és una immersió total en el que ha suposat la innovació per a la nostra companyia. Però el repte no consisteix només en desenvolupar noves alternatives per a la mobilitat sostenible el futur, sinó en apropar aquestes solucions als consumidors. La ECO Store d’Hyundai reuneix i fa visible la nostra potencialitat tecnològica per posar-la a l’servei de les necessitats que té el consumidor, buscant sempre la màxima implicació per assessorar-lo i oferir-li una forma diferent de comprar un vehicle sostenible “ha explicat Leopoldo Satrústegui. Per a això, Hyundai ha preparat un servei personalitzat amb assessors especialitzats en noves tecnologies per orientar i ajudar durant tot el procés de compra, resolent els grans dubtes i mites al voltant de el vehicle elèctric i altres tecnologies elèctriques. A més, Hyundai ofereix una solució completa amb la instal·lació gratuïta de el punt de recàrrega a les llars d’aquells que hagin decidit fer el salt a la mobilitat 100% elèctrica.
La col·laboració entre Hyundai i LG contribueix a reforçar la immersió en un espai tecnològic respectuós amb el medi ambient. En concret, la ECO Store d’Sinesio Delgado està equipada amb un corner informatiu on els usuaris poden sol·licitar una proposta personalitzada per a la instal·lació de panells fotovoltaics LG Neon a casa seva. D’aquesta manera, Hyundai i LG ofereixen una solució sostenible que permet recarregar els vehicles ECO amb energia renovable procedent de la radiació solar. “Estem convençuts que amb la combinació de l’avantguarda automobilística de Hyundai i la tecnologia que oferim amb els panells fotovoltaics LG neó, vam aconseguir que els panells de LG siguin el complement perfecte per a la recàrrega dels vehicles ressò de Hyundai” ha assenyalat Jaume de Jaraíz , president & CEO de LG Iberia.Hyundai consolida amb aquesta inauguració a Madrid, després de l’obertura al setembre de l’ECO Store del carrer Santa Engracia i la de Barcelona a carrer de Viladomat Nº 281, la seva aposta per noves experiències de marca completament sostenibles i en les quals poder dialogar amb la societat que demana respostes a les seves inquietuds sobre la mobilitat que ve. A més, el 2020 està previst estendre la xarxa de concessionaris ECO en altres punts de la geografia española.Movilidad elèctrica: estratègia de present i futur per a HyundaiEstas obertures s’emmarquen dins de la campanya “Full Electric. Full Power “que posa en valor el lideratge de Hyundai com a segona marca més venuda de cotxes ECO a Espanya. Hyundai ha anunciat el seu compromís d’electrificar el 85% de la seva gamma el 2020 i ha confirmat una inversió de 47.000 € milions en mobilitat futura fins a 2025 i fins 6700000000 per al desenvolupament de piles de combustible d’hidrogen (FCEV) fins al 2030.Mientras altres marques estan encara desenvolupant les seves primeres versions ECO, Hyundai ja compta amb tota una gamma electrificada que engloba totes les opcions possibles, oferint cotxes híbrids, híbrids endollables, 48V, elèctrics i de pila de combustible d’hidrogen. El Hyundai NEXE, primer vehicle pila de combustible d’hidrogen matriculat a Espanya, és el màxim exponent de la innovació de Hyundai, ja que només emet vapor d’aigua neta i purifica l’aire mentre circula, filtrant el 99.9% de les partícules ultrafines en el proceso.La arribada d’aquest nou concepte de concessionari demostra el compromís de Hyundai per la sostenibilitat i el seu objectiu d’humanitzar la mobilitat acostant la seva pionera tecnologia a través de solucions reals i accessibles per a tothom.