Hyundai millora l’experiència de conducció dels clients europeus amb Bluelink Connected Car Services a tots els models

,

Hyundai planeja oferir BlueLink Connected Car Services a tots els seus models, començant aquest any amb la nova família IONIQ. Desenvolupat per proporcionar una major comoditat i seguretat als seus clients, el fabricant d’automòbils implementarà aquests serveis a tot Europa durant els propers dos anys. Gràcies a l’enfocament de Hyundai en l’atenció al client, aquests nous serveis s’ofereixen de forma gratuïta durant els primers cinc anys.

Hyundai Motor va a millorar l’experiència de conducció dels seus clients europeus oferint BlueLink Connected Car Services a tots els seus models. El fabricant d’automòbils començarà a implementar aquests serveis en la gamma IONIQ aquest mateix any i continuarà fent-ho de forma progressiva en tota la seva gamma durant els propers dos anys com a part del seu programa de llançament de productes.

A causa de que la connectivitat té un paper essencial en la mobilitat moderna, el sistema BlueLink d’última generació de Hyundai combina tecnologies intel·ligents d’automoció i d’informació per proporcionar major comoditat, seguretat i confort als conductors dels vehicles Hyundai.

Els serveis BlueLink Connected Car Services estan ja disponibles per a tots els clients que triïn una versió amb el nou sistema AVN integrat, que equipa pantalla tàctil dividida de 10,25 polzades.

Serveis de cotxe connectat de Hyundai

Els serveis de cotxe connectat de Hyundai fan servir la telemàtica per transferir dades en temps real, com informació sobre el temps i el trànsit, així com actualitzacions en directe d’aparcaments i informació sobre estacions de servei i punts de càrrega. Aquesta tecnologia permet als clients estar sempre connectats a seus vehicles de manera senzilla gràcies a un mòdem integrat al cotxe i una targeta SIM, així com a través d’una app complementària que es connecta a una xarxa mòbil sense utilitzar la tarifa de dades del telèfon intel·ligent.

Hyundai ofereix una gamma de serveis de cotxe connectat a través de la seva tecnologia dinàmica BlueLink, que proporciona importants beneficis als clients en matèria de seguretat, control, connectivitat i serveis LIVE.

A més, quan els clients opten pel sistema de navegació (AVN), una gran varietat d’informació útil es mostra a la nova pantalla tàctil dividida de 10,25 polzades. Això inclou reconeixement de veu basat en el núvol i el dictat de SMS en sis idiomes, així com la comprensió del llenguatge natural, el que permet als usuaris buscar destinacions com restaurants i estacions de servei parlant directament amb el seu vehicle.

Començant amb la família IONIQ, el sistema BlueLink Connected Car Services de Hyundai estarà disponible en tots els models de la marca en alguns mercats europeus seleccionats al llarg d’aquest any i en tots durant els propers dos anys.

“A l’expandir els nostres serveis BlueLink Connected Car Services a tots els models de la gamma Hyundai, estem millorant l’experiència de conducció dels nostres clients europeus, particularment en termes de seguretat i connectivitat”, explica Andreas-Christoph Hofmann, vicepresident de Màrqueting i Producte de Hyundai Motor Europe. “En els propers anys, els conductors de Hyundai podran gaudir en els seus cotxes de característiques encara més avançades de BlueLink a mesura que la tecnologia evolucioni”.

Com funciona BlueLink?

BlueLink connecta als conductors amb els seus vehicles a través dels seus telèfons mòbils i de l’aplicació BlueLink, que millora la seva experiència de conducció i fa que la vida a la carretera sigui més còmoda, confortable i segura. Les funcions de l’aplicació permeten als clients verificar l’estat del seu vehicle i ofereixen als usuaris una manera de control per facilitar-los el seguiment del seu cotxe i enviar ordres remotes en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

Gràcies a BlueLink, els conductors poden mantenir el control del seu vehicle fins i tot quan no estiguin dins d’ell. L’app permet als usuaris bloquejar i desbloquejar les portes des de la comoditat de la seva pròpia sala d’estar o de camí a l’aparcament després de la feina. També rebran una notificació automàtica al seu telèfon si obliden tancar el cotxe. Utilitzant la funció ‘Find My Car – Troba el meu cotxe’, els clients també poden localitzar el seu cotxe de manera remota, ja que la ubicació del vehicle es mostra al mapa dins de l’aplicació del telèfon mòbil. A la fi de 2019, Find My Car també integrarà l’activació del clàxon i les llums perquè els usuaris puguin veure fàcilment el seu automòbil fins i tot en una zona concorreguda. Mentrestant, la funció de verificació del sistema de diagnòstic proporciona informació clau al conductor.

L’app Hyundai BlueLink ofereix una gamma de funcions útils de connectivitat per ajudar els conductors a preparar el viatge i arribar al seu nou destí. Els usuaris poden buscar un punt d’interès (PDI) o una destinació i enviar via satèl·lit els resultats de la recerca directament al navegador del vehicle, el que significa que el sistema es pot configurar fins i tot abans de pujar al cotxe. La funció ‘La meva Trips – Els meus viatges’ proporciona mètriques clau com el temps, la distància o la velocitat mitjana i màxima de tots els viatges realitzats pel client, el que li permet analitzar el seu estil de conducció.

BlueLink també incrementa la seguretat dels conductors a la carretera enviant notificacions automàtiques al telèfon del client si la seguretat d’un vehicle s’ha vist compromesa o si les portes s’han deixat desbloquejades. La trucada d’emergència “eCall” ara també s’inclou com a funció de sèrie. A més del botó manual eCall, el sistema contacta de forma automàtica amb els serveis d’emergència i brinda assistència als passatgers en el cas que un accident greu provoqui l’activació dels sensors del coixí de seguretat.