KGM TORRES EVX el millor de dos mons: elèctric i SUV TT

El fabricant coreà lliura una garantia de 7 anys o 150.000 km i de 10 anys o 1.000.000 de km per a la bateria.

El nou KGM Torres EVX, un SUV 100% elèctric, amb gran autonomia, una relació qualitat-preu imbatible, i una garantia única de 7 anys o 150.000 km i 10 anys o 1.000.000 de quilòmetres per a la bateria – convertint en el KGM amb més garantia de la història.
El Torres EVX està enquadrat al segment SUV-D. Les seves mides exteriors són de 4.715 mm de llargada, 1.890 mm d’amplada i 1.725 mm d’alçada (amb barres de sostre), amb una distància entre eixos de 2.680 mm. Disposa d’unes bones cotes tot terreny, per als usuaris més aventurers, amb una alçada lliure al terra de 17 cm, un angle d’atac de 18 º, de sortida de 21 º i ventral de 15 º, dades molt superiors al que ofereix la competència entre els SUV-D elèctrics.
Amb un disseny robust, modern i versàtil, el Torres EVX encarna la filosofia Powered by Toughness combinant una estètica sofisticada amb una proposta tecnològica d’última generació i posant èmfasi en la identitat coreana de la marca que aquest any celebra 30 anys al nostre país.
Al centre del tauler de control es troba un sistema integral d’entreteniment i comunicació, amb una pantalla LCD d’alta definició de 12,3 polzades, ràdio DAB/AM/FM, Bluetooth mans lliures, ports USB tipus C, reproducció multimèdia USB (vídeo, àudio i fotos), visualització i control de la temperatura, o navegador TomTom. Es pot visualitzar a 17 idiomes.
A l’interior, les pautes de disseny han estat basades en el concepte original del Torres. Es buscava oferir una experiència diferenciada, gràcies a un espai net i preparat per al futur, que garanteixi tant la visibilitat com la comoditat del conductor. Ofereix un habitacle ampli i ergonòmic, dominat per una pantalla panoràmica digital doble que combina el quadre d’instruments i el sistema d’infoentreteniment. La comoditat està garantida gràcies als seients davanters elèctrics i ventilats, els darrers reclinables, el climatitzador bizona, i un maleter amb fins a 839 litres de capacitat.
Sota el capó, el model incorpora una bateria de liti-ferrofosfat (LFP) amb tecnologia d’integració directa Cell to Pack, que millora l’eficiència i la seguretat. Aquesta bateria, protegida davant d’impactes i altes temperatures, permet al Torres EVX aconseguix una autonomia de 635 km WLTP en cicle urbà i de 462 km WLTP en cicle combinat, xifres més que suficients per a desplaçaments diaris i per a viatges de llarga distància amb una sola càrrega. Inclou un motor elèctric de 152,2 kW (207 CV). Arriba a una velocitat de 175 km/h i accelera de 0 a 100 km/h en només 8,1 segons. La capacitat de remolc és de 1.500 kg amb fre i de 500 kg sense fre.
A més, el cotxe disposa d’un obturador aerodinàmic actiu a la part inferior de la graella davantera per millorar el coeficient aerodinàmic. Les aletes s’obren quan es requereix refrigeració, mantenint l’eficiència i el rendiment de l’aire condicionat. Per contra, les aletes es tanquen quan no es requereix aire exterior, cosa que millora l’aerodinàmica i bloqueja l’aire fred de l’exterior a l’hivern.
A l’apartat de seguretat, equipa de sèrie un complet conjunt de sistemes ADAS incloent vuit coixins de seguretat, control de creuer adaptatiu, sistema de permanència al carril, alerta de trànsit creuat, assistent d’angle mort o sistema de frenada automàtica d’emergència en interseccions.

Està disponible a partir dels 24.300 euros (oferta llançament i finançament)

Fitxa Tècnica
Potència 152 kW/207 CV. Velocitat màxima 175 km/h. Autonomia elèctrica 462/635 km. Caixa de canvis automàtic Pes1.915 kg. De 0 a 100 km/h. 8,1 segons Longitud 4.715 mm. Ample 1.890 mm. Alçada 1.715 mm. Batalla 2.680 mm. Tracció davantera Maleter 839/1.662 litres