KIA MOTORS CAPTIVA ALS FANS DEL FUTBOL AMB PROGRAMES ATRACTIUS I INCLUSIUS A LA UEFA EUROPA LEAGUE 2019/20

Kia Motors Corporation té previstes atractives activitats per donar suport als fans del futbol durant la temporada 2019/2020 de la UEFA Europa League. Kia continua amb els plans d’acostar-se als fans més joves, organitzant el Trophy Tour amb la copa de l’Europa League i el Official Match Ball Carrier, oferint als nens / nenes l’oportunitat de portar la pilota del partit. Prestigiosos clubs europeus de futbol competiran pels seus llocs a la final de la UEFA Europa League que tindrà lloc a Gdansk, Polònia, el 27 de maig de 2020.

Com a soci oficial de la temporada 2019/20 de la UEFA Europa League, Kia Motors Corporation ha llançat una sèrie d’activitats inspiradores i fascinants amb l’objectiu de revitalitzar el compromís dels fans a Europa ia tot el món.
Sota l’eslògan “Empoderar als Fans”, Kia, en col·laboració amb la Fundació per a la Infància de la UEFA, organitza el Trophy Tour amb la copa de la UEFA Europa League, un esdeveniment mundial que ofereix als fans l’oportunitat de veure de prop l’icònic trofeu i conèixer a les llegendes del futbol. Com a part de la gira, s’anima als fans a cada parada del viatge a través d’Europa a donar botes de futbol usades, que es recullen, netegen i envien als nens al camp de refugiats de Zaatari a Jordània. Es pot veure un resum de l’Trophy Tour 2018/2019 en format de vídeo a http://tiny.cc/57nzcz.

 

Juntament amb el Trophy Tour, Kia dirigeix ​​el seu programa exclusiu per a joves, “Official Match Ball Carrier”, dissenyat per a oferir oportunitats úniques als joves aspirants de 8 a 12 anys d’edat per participar en les cerimònies prèvies al partit abans de cada un dels 205 partits jugats durant aquesta temporada. El programa els ofereix l’honor de començar un partit trepitjant el camp i unint les mans amb l’àrbitre, els oficials del partit i els jugadors, mentre sostenen la Pilota Oficial del Partit.
“Estem encantats d’ajudar a marcar el començament de la temporada 2019/20 de la UEFA Europa League, i les nostres iniciatives de màrqueting globals i locals no només permetran als fans del futbol ocupar un paper protagonista durant tota la temporada, sinó que també milloraran la marca Kia per a crear connexions més íntimes amb els fans del futbol a tot el món “, va dir Artur Martins, vicepresident i director de màrqueting de Kia Motors.

 

La competició de clubs de futbol professional més gran del món, la UEFA Europa League (UEL), va iniciar ja la fase de grups de la temporada 2019/20 amb 24 partits que es disputaran a tot Europa. Cinquanta-sis clubs de més de 25 països europeus jugaran un total de 205 partits en els pròxims nou mesos, inclosos aquells entre els 32 equips que passen a la fase eliminatòria.

La final de la UEFA Europa League tindrà lloc a Gdansk, Polònia, el 27 de maig de 2020, amb destacats clubs com el Manchester United, l’AS Roma, el Sevilla FC i el PSV Eindhoven que emprendran els seus viatges cap a la final. El guanyador de la temporada 2019/20 seguirà els passos del Chelsea FC, el club coronat de la temporada 2018/19 després de la seva victòria sobre l’Arsenal FC a Bakú, Azerbaidjan.

 

Una altra iniciativa de màrqueting organitzada i patrocinada exclusivament per Kia és el joc en línia UEL Fantasy 5 Driven by Kia (www.uefa.com). També disponible com a aplicació mòbil oficial de la UEFA Europa League, el joc permet als fans predir diverses estadístiques de partits, com els millors jugadors en cada dia de partit, puntuacions i assistències, per acumular punts, que després es converteixen en premis.

 

A més, una gran quantitat d’activitats per guanyar entrades de partits es duran a terme tant en línia com en concessionaris locals seleccionats de Kia a Europa durant la temporada 2019/2020.