KIA S’ASSOCIA AMB BAG TO LIFE PER CREAR UNA NOVA COL·LECCIÓ DE PRODUCTES REUTILIZATS

Kia converteix productes obsolets en articles nous, disponibles a distribuïdors seleccionats ia les botigues Kia Amazon d’alguns països. Kia i Bag to Life col·laboren per transformar de manera sostenible productes que altrament s’haurien rebutjat. La col·lecció es basa en el compromís de Kia amb la sostenibilitat, demostrat en les 10 solucions de materials o l’associació amb The Ocean Cleanup.

Kia s’ha associat amb l’empresa de reciclatge Bag to Life (B2L) per crear una col·lecció limitada nova de productes Kia, reutilitzats a partir d’objectes que van quedar obsolets després de la transformació de la identitat i l’estratègia de la marca. En lloc de desitjar o destruir aquests vells productes, Kia va recórrer a B2L per donar-los una nova vida. La col·lecció resultant de bosses, accessoris de viatge i articles personals recuperats es posarà a la venda a distribuïdors seleccionats ia les botigues Kia Amazon de Bèlgica, França, Alemanya i Itàlia.

«La pràctica anomenada Upcycling manté els materials en ús i en circulació durant més temps, cosa que redueix la necessitat de recórrer a material verge i elimina una part clau dels residus associats a la indústria tèxtil», ha declarat Marc Hedrich, President i Director General de Kia Europa. «Aquesta nova col·lecció limitada de Kia és disseny en estat pur. Converteix el que és vell en nou i combina una atractiva imatge amb productes funcionals, alhora que garanteix que els teixits abans obsolets tinguin una nova vida».

La transformació de Kia per convertir-se en un proveïdor de solucions de mobilitat sostenible va començar el 2021. Va suposar el canvi de nom de l’empresa, el desenvolupament d’un nou logotip i un missatge nou, així com la introducció de la filosofia de disseny.

«Oposats Units». Aquesta sense evolució precedents va deixar els antics productes de Kia als magatzems. Amb l’ajuda de B2L, unes 4.000 peces de la col·lecció anterior s’han transformat en uns 3.500 productes nous, com ara bosses tèrmiques, bosses flexibles, coixins de viatge, bosses i coixinets de ioga, necessers, fundes per a portàtils i targeters.

«Ha estat emocionant donar suport a Kia en el seu camí cap a opcions més responsables fent el que sabem fer millor: aportar la nostra experiència per a la creació de la col·lecció d’Upcycling i donar nova vida als materials sobrants. Cada reutilització de teixits existents evita l?ús de materials verges i, per tant, contribueix a reduir els residus i la petjada de carboni», va declarar Kerstin Rank, Directora General de Bag to Life.

La col·lecció Upcycled exemplifica la responsabilitat de Kia amb el medi ambient i contribueix a la seva visió d’ASG (Ambient, Social, Governança). Aquesta visió comprèn la determinació de la marca per avançar contínuament cap a un futur inspirador amb diferents actors implicats, com The Ocean Cleanup, pionera en l’eliminació de la contaminació per plàstics de rius i oceans.