LA NOVA CASA DE LA TRIBU CUPRA

CUPRA ja té el seu garatge on es gestaran les futures creacions de la marca. Un edifici de 2.400 m2 amb l’ADN CUPRA en tots els seus detalls. El nou CUPRA Lleó es presentarà mundialment en les recentment estrenades instal·lacions el proper 20 de febrer.

Una marca sofisticada, que aposta pel disseny, l’esportivitat, la innovació i la singularitat més enllà de el món de l’automòbil no podia tenir unes instal·lacions corrents. Per això, CUPRA ha construït una seu central que representa el 100% el seu ADN. Benvinguts a l’CUPRA Garatge, la nova seu de la marca.

  • Innovador: Ja fa dos anys que CUPRA va néixer i la seva filosofia i valors es mantenen intactes: crear el seu propi camí. I així ho ha fet amb la seva nova seu. Un edifici de 2.400 metres quadrats en dues plantes amb un espectacular disseny que evoca un pàdoc de carreres. “La seu de CUPRA suposa la culminació de la nostra consolidació com a marca independent. Disposar d’instal·lacions pròpies ens ha permès incrementar la plantilla fins a 200 empleats, així com augmentar la nostra tribu d’amants de l’motor a tot el món “, afirma Wayne Griffiths, conseller delegat de CUPRA. Per adaptar-se a la mobilitat de el futur hi ha 12 punts de càrrega per a vehicles elèctrics.
  • Contemporani: Com si es tractés d’un dels seus models, l’edifici compta amb les últimes innovacions en disseny, materials i textures. Es tracta d’un edifici ecoeficient, en què la llum i la temperatura es regulen automàticament depenent de el temps. A més, els materials usats per a la seva construcció són sostenibles. “El nou CUPRA Garatge ens permet consolidar la nostra estructura en un moment clau per a la marca; l’any en què vam ampliar la nostra gamma de producte amb el CUPRA León i el CUPRA Formentor i que expandirem la nostra presència internacional. La nova casa de CUPRA ens dóna els recursos i la base operativa per seguir creixent “, assenyala Antonino Labate, director d’Estratègia, Desenvolupament de Negoci i Operacions d’CUPRA.
  • Racing: Els CUPRA són cotxes nascuts en els circuits, però creats per al dia a dia. Així és també el seu centre neuràlgic. “Tindrà oficines comercials, compres, finances, un departament d’investigació i desenvolupament per a cotxes de sèrie i per a carreres i espai per a presentacions”, segons Jaume Puig, director de CUPRA Racing. A més, amb l’ampliació de l’espai es crea també la CUPRA Racing Factory, on es produirà el nou CUPRA Lleó Competició, es finalitzarà el desenvolupament de l’CUPRA e-Racer, el turisme de competició elèctric i d’alguns dels models especials de la marca.
  • Sofisticat: El logo en alumini de 3,90 x 3 metres en color Cup Copper presideix la façana, color que s’utilitza també en les llantes i detalls interiors dels seus cotxes. Els tons i materials naturals característics que s’han fet servir per transmetre la personalitat de la marca en els seus models també són presents, com el coure i el granit.
  • Sporty Lifestyle: CUPRA no està sol en aquest camí. El seu esperit esportiu l’ha portat a unir-se amb el FC Barcelona per convertir-se en el seu partner d’automoció i mobilitat. Amb el patrocini oficial de l’circuit internacional de pàdel, també demostra el seu caràcter competitiu. Aquestes aliances es veuran reflectides en la seva nova seu, amb un espai exclusiu dedicat als seus col·laboradors.

El proper 20 de febrer serà la inauguració de l’edifici, a la qual s’afegirà l’estrena mundial de la nova família de l’CUPRA León.