LA PRODUCCIÓ D’ASTON MARTIN DB5 ES REPRÈN DESPRÉS DE 55 ANYS A EL COMENÇAR EL TREBALL DE CONSTRUCCIÓ EN ELS COTXES DE CONTINUACIÓ DB5 GOLDFINGER
Més de mig segle després que l’últim DB5 nou abandonés la fàbrica de Newport Pagnell d’Aston Martin, s’està treballant novament en ‘l’automòbil més famós de món’.
Anomenat ‘l’acte més famós de món’ i reconegut com un dels models Aston Martin clàssics més desitjats i buscats, el DB5 s’ha convertit en sinònim d’estil intemporal i desitjabilitat de les actuacions esportius. La marca va construir menys de 900 exemples de berlines entre 1963 i 1965, i el més famós dels propietaris originals va ser l’agent secret més conegut de món, James Bond, qui va conduir per primera vegada l’automòbil que avui està inextricablement vinculat amb ell. la pel·lícula de 1964, Goldfinger.
Ara, 55 anys després que l’últim DB5 nou sortís elegantment de la línia de producció a la base de fabricació global d’Aston Martin a Newport Pagnell, Buckinghamshire, s’està treballant novament en un nombre estrictament limitat de nous models DB5. Creat en associació amb els productors de les pel·lícules de James Bond, EON Productions, i presentant un ampli conjunt de dispositius de treball vistos per primera vegada a la pantalla en la pel·lícula de 1964, les actuacions Aston Martin DB5 Goldfinger Continuation són una història en potència .
L’últim en el fenomenalment reeixit programa d’automòbils Continuation d’Aston Martin que va començar el 2017 amb la Continuació DB4 GT, els nous models DB5 representen un dels cotxes nous més valuosos que la marca de luxe britànica ha llançat a l’mercat. Cada automòbil de continuació DB5 Goldfinger té un preu de £ 2.75m, més impostos.
El meticulós procés de construcció de Continuació DB5 Goldfinger, que pren al voltant de 4.500 hores per automòbil, es porta a terme a la seu de la Divisió d’el Patrimoni de Aston Martin, mundialment reconeguda, a Newport Pagnell, Buckinghamshire. Ara, el centre de restauració d’Aston Martin més gran, millor equipat i amb més coneixements de l’món, les habilitats invaluables i altament especialitzades desenvolupades en Aston Martin Works s’adapten perfectament als famosos projectes de Continuació de la marca.
Cada un dels 25 cotxes nous s’està construint amb la millor qualitat possible utilitzant una combinació d’artesania de el vell món de l’era Sir David Brown, amb l’aplicació comprensiva dels avenços d’enginyeria moderns i millores de rendiment, juntament amb la integració de dispositius d’avantguarda desenvolupats en associació amb Chris Corbould OBE, el supervisor d’efectes especials que ha treballat en més d’una dotzena de pel·lícules de Bond.
La llista de gadgets inspirats en Bond inclou les següents característiques, totes familiars per als espectadors de l’clàssic èxit de la gran pantalla de 1964.
exterior:
Sistema de lliurament de cortines de fum darrere
Sistema de lliurament de taca d’oli simulada del darrere
Matrícules giratòries davant i del darrere (plaques triples)
Metralladores simulades de doble front
Escut del darrere resistent a bales
Ariets davant i al darrera
Tallador de pneumàtics simulat
Panell de sostre de l’assentament de l’passatger extraïble (equip opcional)
interior:
Mapa rastrejador de pantalla de radar simulat
Telèfon a la porta de l’conductor.
Botó de l’actuador de la perilla d’engranatge
Reposabraços i aparellatge muntada a la consola central
Armes ocultes sota de l’assentament / safata d’emmagatzematge
Control remot per a l’activació de gadgets.
Tots els cotxes nous són reproduccions autèntiques meticulosament detallades de l’DB5 vist a la pantalla, amb algunes modificacions i millores comprensives per garantir els més alts nivells de qualitat de construcció i fiabilitat. Tots les actuacions DB5 Goldfinger Continuation s’estan construint amb una especificació de color exterior: pintura Silver Birch, a l’igual que l’original.
Les actuacions compten amb panells de carrosseria exterior d’alumini d’estil DB5 originals embolicats elegantment al voltant d’una autèntica estructura de xassís d’acer dolç DB5. A sota de l’capó hi ha un motor de sis cilindres en línia de 4.0 litres amb aspiració natural amb un cap de sis taps, 3 carburadors EL SEU i un refredador d’oli, que és capaç de generar de l’ordre de 290 CV. Això es combina amb una transmissió manual ZF de cinc velocitats en el DB5 amb tracció posterior, que també compta amb un diferencial de lliscament limitat mecànic.
Frens de disc d’acer tipus servo hidràulics assistits per servo, direcció de pinyó i cremallera, que no compta amb assistència, i una configuració de suspensió que comprèn unitats de bobina sobre ressort i amortidor amb barra estabilitzadora en la part davantera i una suspensió posterior de eix viu amb braços radials i la connexió de Watt, completi el paquet dinàmic.
El Gerent de el Programa Heritage, Clive Wilson, és un dels més involucrats en el procés de posar en producció el nou automòbil DB5 Goldfinger Continuation. Ell va dir: “Veure el primer automòbil de el client moure minuciosament a través del intricat procés de producció que hem creat és realment emocionant.
“Òbviament, com a empresa, no hem fabricat un nou DB5 durant més de 50 anys, de manera que estar involucrat en la construcció d’aquestes actuacions, que passaran a formar part de la història d’Aston Martin, és una cosa de la que estic segur. de nosaltres els explicarem als nostres néts!
Paul Spires, president d’Aston Martin Works, on es va construir el DB5 original i també s’estan creant les actuacions nous, va dir: «Estem fent, potser, alguns dels ‘joguines’ més desitjables mai construïts per 25 compradors molt afortunats en tot el món.
«Crear les actuacions DB5 Goldfinger Continuation i treballar amb EON Productions i el supervisor d’efectes especials, Chris Corbould, és una cosa realment únic i una carrera professional per a tots els involucrats aquí a Aston Martin Works».
Els primers lliuraments de DB5 Goldfinger Continuation als clients començaran en la segona meitat de 2020.