L’ecommerce D’Mopar OBRE LES PORTES A TOTS ELS CLIENTS
Obre la nova botiga oficial destinat a clients particulars, en la qual adquirir accessoris i recanvis, però també una llarga llista de serveis personalitzats per als vehicles FCA, com a extensions de garantia, revisions de manteniment, paquets d’instal·lació tot en un i molt més. Més de 8000 productes en catàleg amb lliurament al domicili del client o el concessionari més proper. L’enviament serà gratuït en totes les comandes realitzades durant els primers 30 dies.
Continua així la transformació digital de Mopar, que va començar fa uns mesos amb l’obertura d’un canal marketplace a Amazon i que continua amb el debut, en alguns mercats europeus, de la seva botiga en línia dedicada al món dels tallers, i que ja compta amb un notable èxit de visites, registres i vendes.
I ara, ampliant-se a tots els clients particulars, el Mopar e-Store es prepara per oferir una experiència única a Europa i totalment multicanal, gràcies a la participació de la xarxa d’assistència oficial de FCA en el procés de compra en línia.
Un aspecte clau d’aquesta experiència és la proposta diversificada de serveis a mida per a cada vehicle FCA. Cada client pot configurar i adquirir còmodament revisions, paquets de manteniment, serveis personalitzats i molt més, demanant cita al concessionari que més li convingui el dia i a l’hora que vulgui. I això no és tot. Al Mopar e-Store ja es venen més 6000 Recanvis Originals Mopar, els únics que poden presumir de la qualitat certificada FCA, a més d’una selecció d’uns 2000 Authentic Accessories, dissenyats per millorar el disseny i la funcionalitat de cada vehicle del grup FCA .
A més, els clients poden triar entre el servei “Click & Collect”, amb lliurament en el concessionari FCA que els resulti més còmode, i la clàssica lliurament a domicili per missatgeria urgent.
Per celebrar el llançament de la botiga, Mopar ofereix l’enviament gratuït en totes les comandes realitzades durant els primers 30 dies.
A finals d’any, a més d’Itàlia, Espanya i Gran Bretanya, el Mopar e-Store també estarà disponible a França, Alemanya, Bèlgica, Holanda i Polònia, abans d’estendre a tots els principals països de la regió EMEA el 2020.
Gràcies a tot això, FCA es converteix així en el primer fabricant d’automòbils a Europa a oferir una experiència de compra en línia totalment innovadora i multicanal, cada vegada més atenta i propera a les necessitats dels seus clients i dels professionals del sector