L’ecommerce D’Mopar OBRE LES PORTES A TOTS ELS CLIENTS

Obre la nova botiga oficial destinat a clients particulars, en la qual adquirir accessoris i recanvis, però també una llarga llista de serveis personalitzats per als vehicles FCA, com a extensions de garantia, revisions de manteniment, paquets d’instal·lació tot en un i molt més. Més de 8000 productes en catàleg amb lliurament al domicili del client o el concessionari més proper. L’enviament serà gratuït en totes les comandes realitzades durant els primers 30 dies.

Avui obre el Mopar e-Store per a tots els clients, la botiga virtual oficial dedicada a accessoris, recanvis i serveis al client per a vehicles FCA.
Continua així la transformació digital de Mopar, que va començar fa uns mesos amb l’obertura d’un canal marketplace a Amazon i que continua amb el debut, en alguns mercats europeus, de la seva botiga en línia dedicada al món dels tallers, i que ja compta amb un notable èxit de visites, registres i vendes.
I ara, ampliant-se a tots els clients particulars, el Mopar e-Store es prepara per oferir una experiència única a Europa i totalment multicanal, gràcies a la participació de la xarxa d’assistència oficial de FCA en el procés de compra en línia.

Un aspecte clau d’aquesta experiència és la proposta diversificada de serveis a mida per a cada vehicle FCA. Cada client pot configurar i adquirir còmodament revisions, paquets de manteniment, serveis personalitzats i molt més, demanant cita al concessionari que més li convingui el dia i a l’hora que vulgui. I això no és tot. Al Mopar e-Store ja es venen més 6000 Recanvis Originals Mopar, els únics que poden presumir de la qualitat certificada FCA, a més d’una selecció d’uns 2000 Authentic Accessories, dissenyats per millorar el disseny i la funcionalitat de cada vehicle del grup FCA .
A més, els clients poden triar entre el servei “Click & Collect”, amb lliurament en el concessionari FCA que els resulti més còmode, i la clàssica lliurament a domicili per missatgeria urgent.

Per celebrar el llançament de la botiga, Mopar ofereix l’enviament gratuït en totes les comandes realitzades durant els primers 30 dies.

A finals d’any, a més d’Itàlia, Espanya i Gran Bretanya, el Mopar e-Store també estarà disponible a França, Alemanya, Bèlgica, Holanda i Polònia, abans d’estendre a tots els principals països de la regió EMEA el 2020.

Gràcies a tot això, FCA es converteix així en el primer fabricant d’automòbils a Europa a oferir una experiència de compra en línia totalment innovadora i multicanal, cada vegada més atenta i propera a les necessitats dels seus clients i dels professionals del sector