LES VENDES DE SEAT TAMBÉ CREIXEN A L’AGOST I AVANCEN MÉS D’UN 7% A 2019

,

La firma automobilística ven 42.100 cotxes a l’agost i bat el registre de 2018. SEAT ha lliurat aquest any 411.600 vehicles, la xifra més alta en la seva història. Les vendes de CUPRA augmenten un 70% fins a l’agost. El CUPRA Tavascan i el SEAT Tarraco PHEV, protagonistes a Frankfurt.

Les vendes de SEAT han seguit creixent a l’agost. L’efecte de la normativa WLTP, que va propiciar un fort increment de les matriculacions a Europa a l’agost de 2018 i una caiguda en el mateix mes d’aquest any, no ha frenat un nou rècord mensual per a SEAT. A l’agost, els lliuraments de la companyia sumen 42.100 cotxes, un 2% més que en el mateix mes de l’any passat (41.200), i un 41,6% per sobre del resultat d’agost de 2017 (29.700).
En l’acumulat de 2019, SEAT ha lliurat ja 411.600 vehicles, un 7,2% més (gener-agost 2018: 384.000). Amb aquest resultat, la companyia automobilística supera el rècord registrat en el mateix període de 2018.

Les vendes de CUPRA * també han seguit la seva evolució a l’alça i avancen un 70,6% entre gener i agost, fins a un total de 17.100 vehicles. A falta de quatre mesos per acabar l’any, la nova marca ja ha superat àmpliament les vendes de tot 2018 (14.400 unitats).

* Resultat integrat en la xifra total de vendes de SEAT.

El vicepresident Comercial de SEAT i CEO de CUPRA, Wayne Griffiths, ha destacat que “el resultat d’agost manté la línia que estem marcant durant 2019 a Europa: creixem en un entorn difícil i vam guanyar quota de mercat al llarg de l’any. Confiem en continuar millorant els resultats i mantenir aquest increment durant la resta de l’any “.

Entre gener i agost, les vendes mundials de SEAT creixen principalment per l’impuls en els resultats d’Alemanya, França i Itàlia. Alemanya (94.800 vehicles; + 14,1%), Espanya (80.000; + 1,2%) i el Regne Unit (46.800; + 3,5%) es mantenen com els tres mercats de major volum. A Alemanya i al Regne Unit, SEAT obté fins a l’agost el millor resultat històric de vendes, ia Espanya és la marca més venuda i amplia la diferència respecte als seus competidors. França i Itàlia completen el top 5 de mercats, amb un creixement del 14,9% (24.800 vehicles) i del 20,7% (18.400), respectivament.

Els resultats de SEAT segueixen creixent a dos dígits a Suïssa (8.800 cotxes; + 10,9%), els Països Baixos (8.300 cotxes; + 31,2%), Suècia (6.300; + 21,8%) i Dinamarca (5.200 ; + 45,2%). I per sobre de la mitjana del mercat a Àustria (15.900; + 2,7%), Portugal (7.900; + 6,8%) i Irlanda (3.900; + 9,7%). A Mèxic, SEAT augmenta les vendes (16.500; + 6,5%) en un context de caigudes en les matriculacions i aconsegueix el volum històric més alt entre gener i agost.

El Saló de Frankfurt més elèctric

SEAT participarà al Saló de l’Automòbil de Frankfurt, a partir del proper dimarts 10 de setembre, amb una clara aposta per la mobilitat elèctrica. Després de l’anunci del Mii electric i el-Born, els dos primers models 100% elèctrics de SEAT, CUPRA presentarà el nou concept car Tavascan, el primer vehicle 100% elèctric de la marca. A més, SEAT mostrarà el nou SEAT Tarraco PHEV, el primer SUV híbrid elèctric endollable de la marca.