L’ESPAI BEAT 360 DE KIA REP EL PREMI INTERNACIONAL D’EXCEL·LÈNCIA EN EL DISSENY
Kia triomfa en dues categories: “Ambients” i “Estratègia de Disseny”. L’espai BEAT 360 ofereix una experiència Kia única. Aquest triomf se suma a la llista de prestigiosos premis internacionals de disseny atorgats a Kia a 2018, incloent tres premis iF-tres Xarxa Dot.
Kia Motors ha resultat victoriós en els Premis Internacionals d’Excel·lència en el Disseny (IDEA), alçant-se així amb el prestigiós guardó. L’espai de brand experience BEAT 360 a Seül ha estat premiat en les categories ‘Ambients’ i ‘Estratègia de disseny’. El jurat internacional d’experts en disseny van premiar a l’espai experiencial per la seva innovadora i avantguardista filosofia de diseño.Esta victòria se suma a les ja obtingudes en matèria de disseny per la marca, que ja té en el seu haver tres premis Xarxa Dot i tres guardons iF design awards el 2018. l’èxit obtingut en els premis IDEA fa un total de 37 premis globals de disseny atorgats a Kia des del primer premi Xarxa Dot al Kia Soul en 2009.
“Kia Motors pot estar increïblement orgullosa del seu últim triomf, ja que posa en relleu la creativitat de Kia i la visió innovadora amb la qual BEAT 360 transmet els valors de la marca als clients”, ha assenyalat Youngwon Cho, Vicepresident Sènior al Departament global de marca & Màrqueting a Kia Motors Corporation. “Els nostres cotxes són freqüentment elogiats pels seus dissenys, de manera que és reconfortant veure com una filosofia de disseny de producte pot fer-se extensible a com connectem amb les nostres audiències. És una prova més del fidel compromís amb els més alts estàndards de valor de marca “.
BEAT 360 és el primer espai d’experiència de marca de Kia. Inaugurat el juny de 2017, ofereix una visió incomparable de la filosofia de marca de Kia. Disposa d’una cafeteria, zona enjardinada i saló en un edifici amb una superfície de 1.900 metres quadrats.
Un total de tres espais temàtics connectats per un ‘K-Monument’ i una via circular, que permet als visitants conèixer els models de Kia. L’espai s’utilitza per a esdeveniments de llançament així com per a iniciatives culturals i artístiques, brindant als consumidors l’oportunitat de divertir al mateix temps aprendre una mica més de la marca Kia. BEAT 360 ha acollit a 130.000 visitants des que va obrir.
IDEA: una referència en disseny
IDEA és gestionat per l’Associació Americana de Disseny Industrial i és una de les més prestigioses i rigoroses competicions a nivell mundial, amb un prestigi similar al dels premis ‘iF Design’ and ‘Xarxa Dot’ – seleccionats per experts en disseny basant-se criteris d’innovació en disseny, experiència d’usuari i responsabilitat social.