LEXUS APOSTA PER ESPANYA AMB LA NOVA CAMPANYA PUBLICITÀRIA DEL UX 250H
Lexus ha escollit Espanya, novament, per crear la següent campanya publicitària de el nou crossover premium UX 250h. En aquesta ocasió s’ha escollit la ciutat de Madrid, que ofereix un entorn arquitectònic espectacular i que ha servit de fons per destacar el cridaner disseny i nou color taronja Carnelian de l’UX 250h.
1206/5000Totes les peces han estat realitzades davant edificis representatius en els voltants de l’Barri dels Jerònims, darrere de l’Casón de l’Bon Retir i molt a prop del Museu de l’Prat. No és la primera vegada que Lexus tria Espanya per produir una campanya publicitària, el 2013 va servir d’escenari per a la creació de la campanya de GS 300h.
La idea de la campanya és ‘Deixa enrere els grisos i omple la ciutat de color amb el nou Lexus UX 250h híbrid’. Amb la seva tecnologia 100% híbrida, i un disseny dinàmic i trencador, el UX 250h és capaç de fer de la conducció una experiència única i emocionant. La campanya estarà en l’aire des del dia 2 fins al 15 de març.
Es tracta d’una campanya multicanal que inclou un anunci per a televisió, diverses gràfiques que estaran presents en els principals mitjans generalistes i de motor, campanya exterior, i una campanya digital.
LEXUS UX 250h
El nou Lexus UX 250h ofereix un caràcter premium i la seguretat innovadora de la marca a un vehicle que combina revolucionaris nous elements de disseny amb una motorització híbrida d’última generació. Per a molts clients, l’UX 250h no només serà el seu primer Lexus, sinó també el seu primer vehicle premium.