LEXUS PRESENTA A LA CANTANT JOY CROOKES COM A AMBAIXADORA DE LA NOVA CAMPANYA D’UX

La cantant i compositora ha estat presentada com a nova ambaixadora del Lexus UX. La campanya marca el llançament del nou SUV compacte UX, un dels models més venuts de Lexus a Europa. L’èxit de Joy Crookes, Feet Don’t Fail Me Now, sona a la banda sonora de l’anunci de televisió.

Lexus presenta la seva campanya per al nou UX, protagonitzada per Joy Crookes, a qui posa imatge i veu l’aclamada cantant britànica d’èxit internacional, nominada als premis BRIT i preseleccionada al premi Mercury.

La col·laboració suposa un gir en l’estratègia de talent de la marca per arribar a una audiència més jove, diversa i socialment compromesa. Crookes encarna el nou client de Lexus, i és una ambaixadora que sap redefinir la modernitat en termes de luxe i estil.

Al costat del seu talent, el sorprenent estil de Joy és una delicada fusió de cultures i èpoques, influenciada pels anys viscuts entre la gran diversitat del sud de Londres. El resultat és una estètica poderosa i deliberadament singular que brilla en totes i cadascuna de les seves propostes creatives, que sempre exploren els límits visuals alhora que celebren el llegat. Crookes aprofita a més aquesta plataforma per conscienciar sobre qüestions que li importen, com ara la sostenibilitat, centrant-se en com les generacions futures haurien de poder accedir als espais naturals, independentment de la seva procedència.

La nova campanya celebra el concepte de “l’energia que t’impulsa” i mostra a Joy gaudint de l’UX com un espai per fer realitat el seu somni de la infància d’arribar a ser una artista de fama mundial. Com a vehicle per a la seva creativitat i el seu estil de vida vertiginós, Joy aprofita la seva passió i energia, dues qualitats que la impulsen contínuament.

El contingut creat amb Joy es basa en diversos pilars creatius al voltant de la narrativa general que l’UX fa possible l’exploració metropolitana. Aquest concepte cobra en vida en quatre curtmetratges: els espectadors s’embarquen en aquest viatge emocionant amb Joy, primer amb un viatge a la platja. Les altres peces segueixen Joy per una vibrant metròpoli, destacant la tecnologia d’avantguarda de l’UX i la increïble experiència de conducció. En un vehicle desenvolupat amb la idea al cap de ‘Evolució contínua’, ens mostren Joy gaudint al volant del seu Lexus UX, explorant la ciutat amb el sistema multimèdia Lexus Premium Navigation, més ràpid i intuïtiu, equipat amb l’assistent de veu ‘ Hey Lexus’ i actualitzacions al núvol, que utilitza per reproduir la banda sonora de la campanya, “Feet Don’t Fail Me Now”.

Gràcies a la millorada integració de smartphones a l’UX, es poden veure les aplicacions a les noves pantalles de 20,3 cm (8″) i 31,2cm (12,3″) amb tecnologia tàctil, que ara estan més a prop del conductor , per facilitar la interacció. Mentrestant, la nova aplicació de serveis connectats Lexus Link ajuda a millorar l’experiència de conducció, amb funcions intel·ligents com el control remot de l’aire condicionat i el bloqueig i el desbloqueig de portes. Aprofitant la diversitat i transversalitat dels seguidors de Joy, la campanya també inclou emocionant contingut filmat per a Instagram i TikTok; una altra oportunitat de dirigir-se a una audiència nova i amb més ús de les xarxes socials.

Entre les funcions i millores principals del Lexus UX, destaca la introducció del nou acabat F Design, amb un disseny exterior esportiu, així com la nova Suspensió Variable Adaptativa (AVS) i Performance Dampers davanter i del darrere que incorpora de sèrie l’UX F SPORT. La nova opció de color exterior amb pintura bitò i tapisseria interior donen lloc a una experiència veritablement personalitzada per als que busquen la mundialment famosa filosofia Omotenashi de Lexus.

El sistema Lexus Safety System +2 revisat de l’UX ofereix un millor rendiment del Sistema de precol·lisió (PCS), amb Alerta de Trànsit Creuat Davanter (FCTA), per poder girar a esquerra i dreta creuant carrils amb més seguretat a les cruïlles, i el Assistent de Direcció d’Emergència Avançat (ESA), que ajuda el conductor a esquivar obstacles sense sortir del carril per on circula.

Joy Crookes: “La creativitat, en totes les formes, em dóna energia i inspiració. La participació a la campanya del nou UX m’ha permès experimentar de primera mà el compromís de Lexus amb el treball artesanal i la creativitat. Igual que el client del Lexus UX, sempre intento expressar-me. Tinc la sort de poder-ho fer a través de la música, la moda i l’art, i estic molt agraïda a Lexus per oferir-me una nova plataforma per fer precisament això».