MAHINDRA ACTUALITZA EL XUV500
El nou concepte del confort. Aquest veritable SUV global, el límit de gamma del fabricant d’automòbils indi, ha estat actualitzat.
El XUV500 és el SUV que es troba a la part superior de la gamma de Mahindra a Europa. Va ser el primer vehicle Mahindra amb un xassís monocasc i el seu estil de “muscle car” denota seguretat i solidesa. La comoditat i l’amplitud són les paraules clau per a l’interior, amb tres files de seients ergonòmics, dissenyats per permetre que set adults viatgin amb facilitat. S’han realitzat una gran quantitat de canvis en l’aspecte del cotxe, començant per la part davantera, amb la seva nova graella i llums LED per a conducció diürna. A la part posterior hi ha un nou porta, un nou para-xocs i fars dobles. L’interior premium incorpora una sensació de qualitat i atenció al detall des del primer moment, no és d’estranyar, atès que aquest és un SUV amb ambicions globals.
El XUV500 ha estat redissenyat per dins i per fora. El ric conjunt de característiques que vénen de sèrie ofereixen una relació qualitat-preu excepcional, amb un còmode espai interior per fins a 7 adults. Aquests factors, que s’han portat al següent nivell en aquesta nova versió, han estat crucials per permetre que Mahindra abast les xifres de vendes que ha aconseguit fins ara a Europa. És un vehicle molt versàtil, perfecte per a viatges de plaer i, al mateix temps, adequat per a les necessitats diàries de tota la família. Quan sigui necessari, el XUV500 té el necessari per solucionar fins i tot amb els terrenys més desafiants, gràcies al seu ADN de veritable tot terreny.
Introducció al producte
Llançat al mercat europeu en 2012 com el primer vehicle Mahindra concebut per al mercat global, el 2015 va ser objecte d’un profund redisseny amb l’arribada de la seva segona generació, que va introduir nombroses actualitzacions, tant estètiques com tècniques. En 2017, la línia es va enriquir amb la versió W10, que incloïa diverses innovacions en les característiques, així com la pintura bitò amb el sostre negre metal·litzat. Les seves dimensions són generoses i l’interior és sorprenentment gran. A més, la sensació de total comoditat és evident en la seva primera interacció amb el vehicle. Els seus tres files de seients ergonòmics de cuir, estan dissenyats perquè puguin viatjar còmodament set persones.
Què hi ha de nou? Exterior, interior i característiques
Els canvis realitzats en aquesta tercera generació comencen amb l’optimització de motor, que ara ofereix una potència més fluida, sense sacsejades en canviar de marxa o augmentar les revolucions. Els 140 CV de potència que ofereix el motor turbodièsel de 2.2 litres, amb un generós parell motor de 330 Nm, poden ajudar-lo a superar el que li ofereixi la carretera.
En termes estètics, la nova part davantera resumeix el caràcter fort i equilibrat de l’automòbil i encarna la sensació familiar amb la que està concebuda tota la gamma Mahindra. La reixeta, amb les seves inserits cromats, ha perdut el seu aspecte vertical tradicional a favor d’un disseny més lineal. Als costats, trobem els nous fars de doble feix, amb perfils cromats i llums LED diürnes multifunció.
Els llums antiboira conserven el mateix disseny personalitzat que la versió anterior, però ara estan emmarcades per un inserit negre, amb un connector cromat (acabat setinat en la versió W6) que els uneix als intermitents. El negre és el color dominant de la nova reixeta, en la base hi ha un protector de grava de color alumini. Als costats, les versions W8 i W10 compten ara amb una impressionant motllura cromada sota de la porta.
A la part del darrere, les innovacions inclouen el nou porta del darrere, així com el nou conjunt de far doble amb el seu disseny altament original. Juntes, aquestes característiques emfatitzen l’amplada del darrere del vehicle, que ara és més esportiu i té una presència més imponent. També són nous l’aleró posterior aerodinàmic i els deflectors de vent, que uneixen la tercera finestra a la saga, redueixen la turbulència i milloren l’aerodinàmica i el consum.
Per a totes les versions, les opcions inclouen les resistents llandes d’aliatge negre mat de 18 “, que ajuden a que aquest XUV500 es vegi encara més agressiu. Altres detalls estilístics notables són la pràctica forma vertical dels panys i la posició dels indicadors en els miralls retrovisors, una solució que ara també s’usa en el KUV100 NXT.
L’interior transmet immediatament una sensació de qualitat substancial. Els seients de les versions W8 i W10 estan fets de cuir suau amb costures a la vista i també compten amb un patró perforat refinat per mantenir-los més frescos per més temps. Per la seva banda, els seients a la versió W6 tenen una elegant coberta de tela amb textures diferenciades.
Com és tradicional per a aquest model, el XUV500 conserva un ric conjunt de característiques com a equipament estàndard. Les versions W8 i W10 ofereixen una gran pantalla tàctil de 7 “amb informació i entreteniment, navegador, Android Auto i càmera posterior.