MERCEDES-BENZ INAUGURA EL CENTRE D’ASSAJOS D’IL·LUMINACIÓ MÉS AVANÇAT
Acabat d’inaugurar: el centre de proves d’il·luminació més avançat d’Europa compta amb una rèplica d’una carretera secundària. Robots al volant: el centre permet fer proves de resistència totalment automatitzades a una pista exigent i en mal estat. «Bessó digital»: Tots els mòduls d’assaig també es poden utilitzar digitalment per a simulacions preliminars. Un món de proves a Immendingen: més de 30 mòduls en 86 quilòmetres de pista de simulació de carreteres i més de 500 hectàrees de terreny.
Amb el nou centre de proves d’il·luminació d’última generació, dissenyat per a ús versàtil, Mercedes‑Benz amplia una vegada més les diverses capacitats de prova del Global Proving Ground Immendingen. Amb 135 metres de llarg i vuit metres d’alçada, el nou Centre de Proves d’Il·luminació es troba entre els més grans del tipus a la indústria automotriu. Permet fer proves detallades dels sistemes de fars en condicions constants i reproduïbles, independentment de l’hora del dia, el clima o les influències ambientals.
Una carretera secundària completa es recrea autènticament al llarg de 135 metres. A més, la barreja asfàltica es va desenvolupar especialment per replicar les propietats reflectores d’una carretera envellida al més fidelment possible. Es poden provar fins a cinc automòbils en paral·lel, inclosa la simulació del trànsit que s’hi aproxima o els vehicles que circulen per davant. Els pals reflectors es poden desplegar als costats de la carretera en increments de 20 metres i els maniquins per a vianants també es poden integrar de manera flexible. La inversió al centre de proves de llum és de 10,5 milions d’euros, amb un termini de construcció de dos anys.
L’automatització s’uneix a la resiliència: circuit de durabilitat Heide sense conductor
Amb les seves instal·lacions de prova d’alta tecnologia i mètodes de prova avançats, Global Proving Ground Immendingen continua establint nous estàndards a tota la indústria. Això també inclou el circuit automatitzat de durabilitat Heide. En aquesta prova, els robots de conducció dirigeixen els vehicles de prova completament autònomament al llarg d’una pista en mal estat. Els sots i llambordes de la pista representen un desafiament particular per al xassís i la carrosseria.
L’automatització d’aquest procés augmenta la precisió de les maniobres de conducció, redueix la tensió dels conductors de proves, permet un funcionament 24/7 i accelera significativament les proves, tot mantenint el mateix nivell d’estrès als cotxes.
Depenent del tipus de vehicle, els vehicles de prova han de completar fins a 6.000 quilòmetres en aquest circuit, cosa que equival a 300.000 quilòmetres de conducció per part del client. Això significa que un quilòmetre al circuit de durabilitat de Heide equival a 150 quilòmetres en una carretera extremadament dolenta, plena de sots profunds, entre altres coses. El mòdul de proves porta el nom d’una pista molt desafiant al Brezal de Lüneburg que data de la dècada del 1950.



