MICHELIN S’ASSOCIA A GRAN TURISME SPORT DE PLAYSTATION
PLAYSTATION HA SELECCIONAT A MICHELIN COM “PNEUMÀTIC OFICIAL” PER A LA SEVA FRANQUÍCIA GRAN TURISME, UNA COL·LABORACIÓ QUE S’AFEGIRÀ SENSACIONS ENCARA MÉS EMOCIONANTS A L’EXPERIÈNCIA QUE EL MILLOR VIDEOJOC DE CONDUCCIÓ TRASLLADA DELS CIRCUITS A LA PANTALLA.
Amb aquest acord de diversos anys, Michelin també es converteix en “proveïdor oficial de pneumàtics” dels Campionats de Gran Turisme certificats per la FIA. Els pneumàtics de la marca Michelin van fer el seu debut en el joc en el tercer esdeveniment del World Tour Live, que va tenir lloc durant els dies 24 i 25 d’agost al PlayStation Theater de Nova York, on el divendres 23 d’agost es va fer oficial el acord.
Aquesta iniciativa comença augmentant la visibilitat de Michelin a través de contingut gratuït descarregable a Gran Turisme Sport, disponible per als usuaris a partir d’octubre de 2019. El paquet de descàrrega relacionat amb Michelin al qual podran accedir els jugadors oferirà per primera vegada:
Una nova secció Michelin al museu virtual “Brand Central” de Gran Turisme Sport, que presenta la història i la connexió de la marca amb en l’automobilisme, així com la seva innovació.
La selecció de pneumàtics de Michelin disponible a la secció “Tuning” de Gran Turisme Sport, que permetrà als jugadors desenvolupar la seva estratègia triant entre pneumàtics amb compost dur, mitjà o tou.
Presència de la marca Michelin en els circuits, així com escenografia de moltes de les competicions i llocs més icònics del món de la competició automobilística.
El 1895, els germans Michelin van inscriure un automòbil en la carrera París-Bordeus-París per demostrar el rendiment dels pneumàtics inflats amb aire. Des d’aquesta històrica cursa, Michelin ha demostrat la seva capacitat d’innovació i lideratge en les competicions més exigents i famoses del món, incloent 22 victòries consecutives en les emblemàtiques 24 Hores de Le Mans i més de 330 victòries en el Campionat Mundial de Ral·lis de la FIA .
A través de la seva participació en campionats del màxim nivell, com el Campionat Mundial de Resistència, el Campionat Mundial de Ral·lis i la Fórmula I (els tres de la FIA), o les sèries International Motor Sports Association (IMSA) als EUA , Michelin utilitza l’automobilisme com a laboratori per recopilar grans quantitats de dades que serveixen d’experiència a l’hora de desenvolupar les seves simuladors i els seus pneumàtics de carrer. Les tecnologies aplicades als pneumàtics de competició que demostren la seva efectivitat a la pista poden utilitzar-se per millorar les prestacions dels vehicles de carrer, com els que apareixen a la pantalla en el videojoc Gran Turisme.
Michelin compartirà aquests coneixements amb Sony com a part del primer intercanvi de desenvolupament conjunt d’aquest tipus, amb l’objectiu de proporcionar als jugadors de Gran Turisme una nova dimensió pel que fa a l’estratègia relacionada amb la selecció i les prestacions dels pneumàtics, apropant-se cada vegada més a les decisions a nivell de boxes que els equips de competició avaluen en cada circuit.
“Aquesta associació és una combinació perfecta, que reuneix l’experiència de conducció virtual més reeixida amb el líder mundial en pneumàtics d’altes prestacions”, va declarar Scott Clark, Vicepresident Executiu del Grup Michelin per a Amèrica, i responsable dels sectors d’automoció, Motorsport i experiències.
“Michelin lidera la indústria de la simulació de pneumàtics”, va dir Clark. “Desenvolupem innovacions i posem a punt pneumàtics i vehicles virtuals fins i tot abans que siguin produïts. Aquestes tecnologies es transfereixen després als pneumàtics i vehicles de carrer. L’accés a aquestes dades permetrà a Sony incorporar més estratègia relacionada amb l’elecció dels pneumàtics en el videojoc. A llarg termini, això també ajudarà a conscienciar més usuaris del paper fonamental que exerceixen els pneumàtics Michelin en el rendiment del vehicle “.
“Els Campionats de Gran Turisme certificats per la FIA es fonamenten en una base tècnica establerta a través de 25 anys de simulació de física automotriu, així com una la cultura de l’automòbil única adquirida per la franquícia al llarg dels anys. Amb la seva passió pels esports del motor i els seus sòlids coneixements tècnics, tenir a Michelin, la marca de pneumàtics líder al món, com a soci tècnic i proveïdor oficial de pneumàtics dels campionats ens permet continuar avançant en el nostre projecte per reduir les diferències entre les carreres virtuals i les reals. Aquesta associació també destaca el paper clau d’aquests esdeveniments com a part del futur de l’automobilisme “, va declarar Kazunori Yamauchi, Productor de la sèrie i president de Polyphony Digital Inc.