HYUNDAI IONIQ 5 I VÍCTOR SARASOLA (CUPRA) GUANYADORS PREMIS APMC 2022

 

L’esdeveniment es va dur a terme a Barcelona i va comptar amb l’assistència plena de directius de les dues marques (Hyundai i CUPRA), així com del jurat.

 
Es va fer el lliurament de la novena edició dels premis que duu a terme l’Associació Premsa Motor de Catalunya (APMC). Els guardonats van ser respectivament el nou Hyundai IONIQ 5, primer elèctric cent per cent que rep un premi d’aquesta categoria al nostre país. L’altre premiat va ser Víctor Sarasola, director comercial de CUPRA, que va ser el Millor Directiu de l’Any.
 
 
L’acte va comptar amb l’assistència de representants de les dues marques (Hyundai i CUPRA), a més de membres del jurat i dels concessionaris.
 
 
 
Polo Satrústegui, director general d’Hyundai Espanya, es va mostrar satisfet pel trofeu rebut i va manifestar que “és un orgull recollir el premi en nom de tota la família Hyundai i tots els concessionaris. És un premi que ens fa molta il·lusió i que té molt de significat per a Hyundai, ja que és el primer cotxe elèctric a rebre aquest premi, això indica que alguna cosa està canviant. En segon lloc, és una gran recompensa a l’aposta que hem fet per la sostenibilitat. El IONIQ 5 és el futur de Hyundai”. Més endavant Polo Satrústegui va fer una trucada per convèncer el govern “En relació al Moves 3, nosaltres estem per la feina, estem fent la nostra feina, però necessitem que les elèctriques inverteixin, però inverteixin de veritat i desenvolupin la infraestructura de recàrrega. Convencerem els clients, però això no es pot fer sense una col·laboració publicoprivada, és on de debò necessitem que es posin plans que funcions. Llancem aquest missatge, no sé si els arribarà..”
 
 
 
Per la seva banda Víctor Sarasola, director comercial de CUPRA Espanya, Millor Directiu de l’Any, va agrair als membres del jurat que li haguessin votat i va dir sentir-se “agraït a tots els treballadors de Seat i Cupra que cada dia a la cadena de producció estan produint aquests cotxes tan fantàstics. L’aventura de Cupra és una aventura especial. Una marca poc convencional, que intenta oferir una cosa diferent al mercat i crec que ho estem aconseguint. Hem aconseguit en un any desenvolupar 70 punts de venda de Cupra, és una gesta important. Aquest any el nostre objectiu és duplicar les vendes d’aquest passat 2021 ja de per si mateix rècord. Quin és el secret de lèxit de Cupra? No hi ha secrets, en aquesta vida se m’acudeixen tres coses: treballar, treballar i treballar, i després és anar molt sincronitzats amb la nostra xarxa de concessionaris. Aquest premi és de tot el meu equip”
 
 

Lluís Milián president de l’associació es va mostrar satisfet de poder arribar a la novena edició i que el Millor Cotxe de l’Any fos un elèctric cent per cent, demostra malgrat la reticència, que el futur és aquest.

 

 w_FSPP_gama    R_VN_gcross_gcross_1920_sinleg_201608_publi