NOU IONIQ EL REVOLUCIONARI MODEL ECOLÒGIC DE HYUNDAI OFEREIX UNA GAMMA AMB NOVES MILLORES

Les actualitzacions de connectivitat amb BlueLink per al nou IONIQ ofereixen solucions de confort innovadores. La versió millorada del primer automòbil del món amb tres sistemes de propulsió electrificats en la mateixa carrosseria proposa als consumidors l’opció de triar un vehicle ecològic que s’adapti a les seves necessitats. En la versió 100% elèctrica la bateria ha estat bateria millorada fins 38,3 kWh: 36% de capacitat d’emmagatzematge addicional. Ara l’autonomia total és de 311 km (sota norma WLTP). Amb més de 60.000 IONIQ venuts des del seu llançament el 2016, el nou IONIQ sobre la mobilitat neta i connectada a més conductors.

Hyundai Motor ha realitzat millores integrals de connectivitat i disseny per al nou IONIQ, l’última edició del seu revolucionari model ecològic. Des del seu llançament el 2016, el IONIQ va ser el primer automòbil ideat des del principi per oferir tres sistemes de propulsió electrificats: híbrid, híbrid endollable i completament elèctric. Ara el IONIQ actualitza la seva oferta amb més tecnologia i una estètica renovada. Hyundai segueix liderant el camí cap a la mobilitat del futur, mentre que molts altres fabricants encara estan planejant o acaben de llançar els seus primers vehicles d’eco-mobilitat.
El nou IONIQ compta amb serveis avançats de connectivitat Bluelink® *, sistemes d’assistència a la conducció i seguretat activa SmartSense ™ i funcions d’entreteniment d’última generació. A més, tant el disseny exterior com l’interior reben actualitzacions, i cal destacar que els conductors del nou IONIQ Elèctric també poden gaudir d’un 36% de capacitat d’energia addicional gràcies a una bateria millorada de 38,3 kWh.

“Els nostres nous models IONIQ es basen en l’èxit de la primera generació gràcies a una gamma de millores, tant en termes de connectivitat com de disseny”, explica el director d’Operacions de Hyundai Motor, Thomas A. Schmid. “Quan es tracta de vehicles de mobilitat ecològica de Hyundai, el IONIQ està a l’avantguarda, ja que ofereix als nostres clients tot el que necessiten gràcies a tecnologies que milloren la seva vida i són fàcils d’usar”.

* Les funcions exactes del sistema BlueLink que s’ofereixen de sèrie o de manera opcional varien segons el mercat en què el client adquireixi el IONIQ.

El nou IONIQ proporciona solucions de mobilitat innovadores amb tres sistemes de propulsió electrificats

Amb més de 60.000 cotxes venuts des del seu llançament el 2016, el IONIQ original s’ha consolidat com un dels pilars principals en la línia de mobilitat futura de Hyundai. Juntament amb el pioner NEXE, equipat amb un revolucionari sistema de propulsió elèctric de pila de combustible, i el KONA Elèctric, Hyundai és el fabricant d’automòbils amb la major gamma de sistemes electrificats de propulsió. L’última versió del IONIQ és el següent pas lògic per actualitzar aquesta gamma i fer que la mobilitat neta estigui disponible per a més conductors.

Com el primer vehicle del món concebut amb tres diferents sistemes de propulsió electrificats, la versió millorada del IONIQ continua amb la missió d’oferir als consumidors l’opció de triar un vehicle ecològic que s’ajusti a les seves necessitats.

Pel que fa a la versió 100% elèctrica, la nova bateria del IONIQ Elèctric ha estat ampliada de 28 kWh a 38,3 kWh, el que significa que els conductors poden anar encara més lluny entre cada període de càrrega. Disposa d’un 36% addicional de capacitat d’emmagatzematge d’energia, de manera que arriba a una autonomia total de 311 km (segons la norma d’homologació WLTP). A més el seu motor elèctric també ha estat augmentat i ara passa d’una potència de 120CV (88 kW) a 136 CV (100 kW) i un parell de 295 Nm. Està equipat de sèrie amb un carregador integrat de 7,2 kW (una millora dels actuals 6,6 kW) per a un connector Tipus Combo 2 AC. En una estació de càrrega ràpida de 100 kW, la bateria pot arribar al 80% de la càrrega en tan sols 54 minuts.

Tant el nou IONIQ Híbrid com el IONIQ Plug-in equipen el conegut motor Kappa GDI de 1,6 litres i quatre cilindres d’injecció directa de gasolina, que ofereix una potència màxima de 105 CV i un parell de 147 Nm. El motor elèctric d’imants permanents del IONIQ Híbrid lliurament 43,5 CV (32 kW), amb un parell màxim de 170 Nm. Està alimentat per una bateria de polímers de ions de liti, amb una capacitat de 1,56 kWh, que es troba ubicada sota els seients del darrere. El motor elèctric de la versió endollable desenvolupa 60,5 CV (44,5 kW), amb un parell màxim de 170 Nm. Aquest bloc està alimentat per una bateria de polímers de ions de liti de 8,9 kWh. En combinació amb el motor GDI d’1,6 litres, els IONIQ Híbrid i Plug-in ofereixen una potència conjunta de 103,6 kW (141 CV) i un parell de fins a 265 Nm. El motor elèctric permet que el IONIQ Híbrid funcioni en mode elèctric pur a velocitats de fins a 120 km / h. Els conductors que trien el IONIQ Plug-in poden gaudir de 52 quilòmetres d’autonomia elèctrica (segons norma WLTP) gràcies a la seva bateria de 8,9 kWh.