NOU MACAN TURBO AMB 440 CV: MÉS MUSCULOS, RÀPID I ÀGIL

,

Motor biturbo i frens d’altes prestacions per al SUV més potent de la família.

Amb efecte immediat, el nou Macan Turbo se situa al capdamunt de la seva gamma. El SUV compacte, àmpliament renovat en aquesta versió, compta amb el nou motor biturbo de 2.9 litres i sis cilindres, que ofereix 440 CV. Això suposa un 10% més de potència que el seu predecessor, amb un 20% menys de cilindrada. Amb el pack opcional Sport Chrono, aquest model és capaç d’accelerar de 0 a 100 km / h en 4,3 segons, tres dècimes més ràpid que abans. La velocitat màxima és de 270 km / h (+ 4 km / h). La frenada també ha estat millorada gràcies al sistema Porsche Surface Coated Brake (PSCB) de sèrie, que es converteix en un element clau dins del seu xassís optimitzat. En el seu aspecte exterior, el Macan Turbo destaca pels elements propis de la generació actual, però també adopta un aire distintiu gràcies a detalls únics com el frontal específic o l’aleró posterior fix amb disseny de doble ala. Tant el conductor com els passatgers es beneficien de les millores interiors del Macan, entre les quals s’inclouen els seients esportius adaptatius amb 18 regulacions i el sistema de so envoltant Bose ®.

 

Potent motor de doble turbo en disposició central

El nou motor 2.9 de l’Macan Turbo, ja conegut en altres models de la família Porsche com el Cayenne o el Panamera, pertany a una nova generació que es caracteritza pel seu sistema de sobrealimentació situat en posició central (els dos turbocompressors es col·loquen en el centre de la ‘V’ que formen les dues bancades de cilindres). El col·lector d’escapament refrigerat s’ha integrat a la culata per a una combustió més eficient. Els curts recorreguts d’escapament entre les cambres de combustió i els turbocompressors aconsegueixen una resposta especialment ràpida. Aquest motor lliurament 40 CV més que el 6 cilindres turbo de 3.6 litres del seu predecessor. El parell màxim és de 550 Nm entre 1.800 i 5.600 rpm. La potència arriba al sòl a través de la transmissió PDK de doble embragatge i set velocitats, així com de la tracció integral Porsche Traction Management (PTM). El consum mitjà en el cicle NEDC és de 9,8 l / 100 km.

 

Xassís optimitzat amb frens Porsche Surface Coated Brake (PSCB)

El nou Macan Turbo incorpora de sèrie els frens Porsche Surface Coated Brake (PSCB), accentuant així la seva excel·lent dinàmica de conducció. Aquest innovador equip de frens d’altes prestacions i exclusiu de Porsche té un recobriment de tungstè en els discos, gràcies al qual aconsegueix una resposta més ràpida, un menor desgast i elimina fins a un 90% la pols de la fricció en comparació a uns discos convencionals. Els discos de fre d’alt brillantor i les pinces de fre pintades de blanc són distintives de PSCB i ara també estan disponibles com un extra opcional per a tots els altres models de Macan. La suspensió pneumàtica opcional d’alçada variable, els nous amortidors hidràulics, el diferencial Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) i l’equip de frens ceràmics Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) es poden muntar com a opció per portar un pas més enllà les qualitats dinàmiques . Les noves llandes de 20 polzades del Macan Turbo formen part de la dotació de sèrie.

 

Disseny únic amb faldó davanter i aleró posterior específics

El nou Macan Turbo demostra la seva condició de líder gràcies al seu exclusiu frontal, amb tres grans preses d’aire i llums d’alta tecnologia, a part de la il·luminació LED de sèrie amb Porsche Dynamic Light System (PDLs). La vista lateral del nou SUV es distingeix per les llandes específiques de 20 polzades, els faldons laterals Sport Design i els miralls exteriors Sport Design en el color de la carrosseria. L’aleró fix del sostre compta amb un disseny de doble ala per aquesta versió Turbo. El sistema d’escapament esportiu, de sèrie, és reconeixible per les seves exclusives sortides dobles platejades.

 

Seients esportius amb 18 ajustos i sistema de so envoltant de sèrie

El Turbo és el nou vaixell insígnia de la gamma Macan i, per això, està dotat d’un equipament complet de gran qualitat. Els seients esportius amb suau tapisseria de cuir, ajust elèctric de 18 posicions i pack de memòria són de sèrie. L’elegant ambient es completa amb el revestiment del sostre a Alcántara i elpack interior d’alumini raspallat. El volant esportiu GT amb calefacció, ja conegut al 911, està disponible com una opció per a aquells conductors que busquin un punt més d’esportivitat.

El sistema d’entreteniment Porsche Communication Management (PCM) de sèrie, amb pantalla tàctil Full HD de 10,9 polzades, ofereix un alt grau de connectivitat i va unit a un sistema de so envoltant Bose  amb 14 altaveus i una potència de sortida de 665 watts. Inclou navegació online amb informació de trànsit en temps real i control per veu intel·ligent. Altres funcions de sèrie són les relatives a Porsche Connect Plus, que integra un mòdul telefònic LTE, una targeta SIM i un port per a una targeta SIM externa, així com un punt d’accés Wi-Fi i nombrosos serveis de Porsche Connect.

 

La llista d’opcions ara inclou una base per a smartphone amb càrrega inductiva segons l’estàndard Qi (per a tots els models Macan). També estan disponibles al parabrisa calefactat, ionitzador per millorar la qualitat de l’aire interior, el nou assistent d’embussos i el control de creuer adaptatiu que, a més de poder accelerar i frenar de forma semiautomàtica fins a 60 km / h, ajuda el conductor a controlar els embussos i el trànsit lent.

 

Ja s’admeten comandes del nou Macan Turbo, el preu final per a Espanya és de 106.372 euros.