NOU PEUGEOT E-208 100% ELÈCTRIC: MÉS DIVERTIT, MÉS EFICIENT I AMB FINS 400 KM D’AUTONOMIA

EXCEL·LÈNCIA: la nova tecnologia elèctrica de l’e-308 arriba a l’e-208! EXCEL·LÈNCIA: ultraeficient, amb un consum mitjà de 12 kWh/100 km. EMOCIÓ: un 15% més potent i amb un 10,5% més d’autonomia 100% elèctrica. ALLURE: un campió elèctric a Europa.

Després d’una primera optimització a finals del 2021, que va augmentar la seva autonomia en un 6,5% (+22 km), el PEUGEOT e-208 es beneficiarà d’un important canvi tecnològic el 2023 en incorporar el nou motor provinent del PEUGEOT e-308 : amb què augmenta la seva potència màxima un 15%, passant de 100 kW/136 CV a 115 kW/156 CV, mentre que un important treball en matèria d’eficiència aconsegueix reduir el consum mitjà d’energia a només 12 kWh, augmentant l’autonomia en un 10,5%, fet que suposen 38 km més, per assolir fins a 400 km. ¡Millores molt significatives per al gaudi, l’economia i el dia a dia dels seus usuaris!

El PEUGEOT e-208, la versió 100% elèctrica del 208, té un aspecte fantàstic, disposa d’un equipament d’última generació i resulta molt divertit de conduir gràcies a la tecnologia elèctrica així com al PEUGEOT i-cockpit® amb el volant compacte. . Això garanteix sensacions molt directes i una conducció inigualable. Les seves múltiples qualitats ho han convertit en un gran èxit: s’han fabricat gairebé 110.000 unitats des del seu llançament el 2019, però sobretot, el PEUGEOT e-208 és líder de vendes al segment B a Europa entre els models elèctrics des de principis de 2022 .

Fins a 400 km d’autonomia gràcies als avenços tecnològics importants.

El 2023, el PEUGEOT e-208 adoptarà la nova mecànica del PEUGEOT e-308. Des d’aleshores oferirà fins a 38 km més i un 10,5% més d’autonomia, cosa que li permetrà recórrer fins a 400 km sota el cicle WLTP (homologació en curs).

La nova versió del PEUGEOT e-208 100% elèctric comptarà amb:

un nou motor de 115 kW/156 CV, amb 15 kW/20 CV addicionals i 260 Nm de parell disponibles des de 0 km/h que asseguren una resposta immediata. A la pràctica, amb més plaer de conducció, sense vibracions, ni sorolls, sense les estrebades dels canvis de marxa, sense olors i sense emissions de CO2.
una nova bateria d’alt voltatge més eficient, amb una capacitat bruta de 51 kWh (48,1 kWh útils) que funciona a 400 volts.
L’eficiència ha estat part central de les preocupacions dels dissenyadors d’aquesta mecànica nova i del PEUGEOT e-208, atès que tots aquests desenvolupaments permeten aspirar a un consum mitjà d’energia molt baix, amb uns 12 kWh cada 100 km.

Els avantatges de la primera optimització del 2021 es mantenen

A finals de 2021, el PEUGEOT e-208 es va beneficiar d’un primer desenvolupament tecnològic destinat a augmentar la seva eficiència, que li va permetre oferir fins a 362 km d’autonomia WLTP, 22 km més que en la primera versió; llançada a finals del 2019. Des del seu llançament i gràcies a aquests dos desenvolupaments, el PEUGEOT e-208 ofereix un 17,65% més d’autonomia i un 15% menys de consum energètic! A la primera etapa d’optimització es van aplicar una sèrie de mesures que, per descomptat, segueixen avui presents al nou e-208:

Una bomba de calor acoblada a un sensor d’humitat instal·lat a la part superior del parabrisa que maximitza l’eficiència energètica de la calefacció i l’aire condicionat. La informació transmesa pel sensor permet controlar amb més precisió la recirculació de l’aire a l’habitacle i, en definitiva, preservar la quantitat d’energia continguda a la bateria en escalfar i mantenir la temperatura a l’interior del vehicle.
Uns pneumàtics de categoria A+, que minimitzen les pèrdues d’energia per fregament.
Uns desenvolupaments de canvi que augmenten l’autonomia tant als recorreguts per carretera com a autopista.
L‟eficàcia d‟aquest primer desenvolupament és especialment notable amb baixes temperatures exteriors. Però, més enllà dels augments substancials de l’autonomia sota el cicle WLTP, també hi ha beneficis significatius en el dia a dia dels seus usuaris; inclosos els 40 km en trànsit urbà a temperatures properes a 0°C.

Fàcil d’adquirir i fer servir diàriament

El PEUGEOT e-208 disposa de dos tipus de carregadors de bord que s’adapten a tots els usos ia totes les solucions de càrrega: de sèrie compta amb un carregador monofàsic de 7,4 kW i, en opció, un carregador trifàsic de 11 kW. A més, el PEUGEOT e-208 admet càrrega ràpida; des d’un punt de càrrega públic de 100 kW pot passar del 20 al 80% del nivell màxim de càrrega en menys de 25 minuts.

Gràcies a un botó situat a la consola central, el conductor pot seleccionar un dels tres modes de conducció disponibles (ECO, NORMAL i SPORT) per augmentar l’autonomia o les prestacions.

A través del mode “BRAKE”, que s’activa amb un altre botó a la zona on es controla la caixa de canvis, l’usuari també pot augmentar la recuperació d’energia i accentuar

la desacceleració en aixecar el peu de laccelerador. Segons el país de venda, el nou PEUGEOT e-208 es pot adquirir directament a la pàgina web de la marca. D’aquesta manera, els clients poden gaudir d’una experiència 100% digital (Venda Online) completament segura.

Es pot comprar el nou vehicle, lliurar l’usat com a part de pagament i accedir al finançament des del telèfon intel·ligent, tablet o PC. A més, el client té la llibertat d’escollir que se li lliuri el vehicle al seu domicili de forma gratuïta. Una gamma de serveis està disponible per facilitar la vida diària dels usuaris: L’aplicació per a smartphones MyPeugeot permet als clients comunicar-se amb el vehicle i programar a distància una càrrega o el precondicionament tèrmic. L’aplicació per a smartphone Free2Move eSolutions permet als usuaris planificar el viatge, anticipant quan carregar en enumerar tots els punts de càrrega al llarg del trajecte

El nou PEUGEOT e-208 arribarà al mercat el 2023.