NOVA CAMPANYA ‘CONDUEIX COM PENSES’ DE TOYOTA ESPANYA

La campanya comptarà amb una bateria de nous continguts multimèdia entre els quals destaquen dos nous espots per als models Toyota C-HR i Toyota Yaris hybrid.

Toyota Espanya llança una nova onada de ‘Condueix Com Penses’, la plataforma de comunicació líder en tecnologia híbrida i que va arrencar l’any passat donant a la marca resultats inèdits.
La nova campanya estarà present en tots els mitjans, destacant per sobre de tots dos nous continguts audiovisuals de Toyota C-HR i Toyota Yaris hybrid.

Toyota C-HR

‘Símbols’ és el nou espot de Toyota C-HR. S’hi mostra un recull de símbols que han marcat al llarg de la seva vida al públic objectiu d’aquest model: des del mític periodista de TVE José Ángel de la Casa retransmetent els partits de la Selecció Espanyola a l’walkman, passant pels primers videojocs , els Smileys, el llaç vermell contra la sida, Cobi i Barcelona ’92 o, alguns més actuals, com la bandera arc de sant Martí, la lluita contra la proliferació del plàstic, l’apoderament femení o la protecció del planeta.

L’espot es culmina amb el logotip de Toyota Hybrid com el símbol actual d’aquesta generació sota el concepte: “Sempre has mostrat amb orgull el que et defineix. Tria Toyota Electric Hybrid. Condueix Com Penses “.

Toyota Yaris hybrid

La nova campanya ‘Condueix Com Penses’ també inclou un espot del Toyota Yaris hybrid en el qual es comunica que les bateries dels híbrids elèctrics de Toyota es autorrecargan. La història gira entorn d’una mare i una filla que no poden conversar entre elles per culpa de l’excessiva atenció del mòbil per part de la filla.

L’espot culmina comunicant el següent missatge: “Algunes bateries està bé que es descarreguin. Altres no tant. Tria Toyota Yaris Electric Hybrid amb Bateries Autorrecargables. Condueix Com Penses “.

Tots dos espots podran veure a les principals cadenes nacionals i digitals de televisió així com en múltiples suports digitals, incloent xarxes socials.

Condueix Com Penses s’acosta al seu segon any de vida. Durant aquest període, gràcies al fort component emocional de totes les campanyes i al seu disruptiva forma de transformar la comunicació del sector de l’automòbil, Toyota Espanya ha obtingut resultats històrics, portant-la posicionar-se com un referent.

reconeixements

Fa uns mesos, la revista Anuncis triar a Toyota Espanya com “Anunciant l’Any” en la XXI Edició dels premis que atorga la revista cada any.

A més, Condueix Com Penses ha estat reconeguda en les passades edicions del Festival de publicitat nacional Club De Creatius 2018 celebrat a Sant Sebastià i del Sol – Festival Iberoamericà de la Comunicació Publicitària, celebrat a Bilbao.

Actualment la campanya es troba finalista en les categories de Millor Campanya Integrada i Millor Campanya de Producte / Servei dels Premis Eficàcia 2018, que se celebraran al Teatro Real de Madrid el proper dia 25 d’octubre