NOVA SÈRIE WEB «NO DRAMA WITH Mopar»
4 videos, 4 situacions quotidianes, 4 situacions dramàtiques i una única solució: Mopar. “No drama with Mopar” destaca les característiques úniques de la marca dedicada a l’assistència, recanvis i serveis a el client per a vehicles de FCA.
És la primera vegada que Mopar, en perfecta sintonia amb la seva recent estratègia de comunicació, utilitza quatre videoclips per narrar, de manera irònica, què passa quan no comptem amb l’assistència i els recanvis Mopar.
Els quatre episodis estan fermament ancorats a situacions quotidianes que li poden passar a qualsevol, i connecten amb les seves necessitats com a conductors. Així, se’ls recorda als conductors que Mopar ofereix solucions concretes a situacions que poden tenir conseqüències serioses en la vida real (la lleugeresa dels clips és simplement una qüestió de «to de veu»)
«Es tracta d’un projecte apassionant que destaca la nostra experiència i la qualitat dels nostres productes, subratllant que amb Mopar” tot anirà bé “» – ha explicat Giuseppe Galassi, director de màrqueting i comunicació de Mopar per a la regió EMEA. «Mitjançant quatre vídeos que s’inspiren en la vida quotidiana, el públic podrà descobrir la nostra singularitat a l’enfrontar-nos a qualsevol succés, fins i tot el més inesperat, garantint la màxima serenitat als que confien en nosaltres diàriament».
Dissenyada per l’agència creativa Armando Testa i dirigida pel director William Zanardi (àlies William Nine) per a la productora Little Bull, aquesta sèrie exclusiva utilitza un llenguatge irònic, divertit i obert als nous mitjans, especialment als canals socials i digitals. Juga de forma intel·ligent amb el concepte de «drama», en sentit cinematogràfic, creant atractius videoclips multimarca que es penjaran al Facebook i Youtube amb una planificació específica en els mercats EMEA.
El primer episodi (que es pot veure en aquest enllaç) destaca la línia «Genuine Parts», recanvis d’alta qualitat dissenyats per a la seva instal·lació en les plantes de producció. El protagonista d’el vídeo és un jove violinista que s’enfronta a un examen al conservatori. Hi ha una atmosfera de gran tensió. L’emoció es palpa en l’ambient. El tribunal escolta extasiat la seva interpretació quan, de sobte, un grinyol de frens a través de les finestres obertes trenca la màgia i la música. A baix, al pati, espera el seu pare que acaba d’arribar amb cotxe. Se sospita que van ser els frens els que van causar aquest soroll i van espatllar l’examen de l’fill.
Si hagués confiat en els recanvis originals Mopar ia la xarxa de tallers autoritzats FCA, aquest «epíleg dramàtic» no hauria passat.
El segon vídeo es dedicarà a el servei «Mopar Vehicle Protection», dissenyat per oferir a tots els clients el plaer de conduir sense preocupacions ni imprevistos.
El proper mes li tocarà el torn a un tercer vídeo en què es parlarà dels «Essentials Parts», els recanvis destinats a vehicles amb més de quatre anys de vida, que garanteixen a el client un excel·lent compromís entre qualitat i estalvi.
La sèrie finalitzarà amb el quart vídeo que posarà en relleu l’exclusivitat dels «Prime Parts», la línia dissenyada per oferir productes innovadors per a clients amb altes expectatives en qüestió de prestacions.
Descobrim junts els “drames” que Mopar resol.