OMODA PRODUIRÀ L’OMODA 5 A ESPANYA, EN LA SEVA VERSIÓ DE GASOLINA I EV

La marca OMODA produirà a la Zona Franca de Barcelona el nou OMODA 5, tant en la versió de gasolina com en la seva alternativa 100% elèctrica. Aquesta decisió ha estat adoptada per CHERY, el gegant automobilístic a què pertany OMODA, després de l’acord que acaba d’assolir amb totes les parts implicades. L’operació és una prova del compromís total d’OMODA amb Espanya, mercat on s’ha instal·lat el 2024 amb la creació d’una infraestructura pròpia de logística i distribució, així com una àmplia xarxa oficial de venda i postvenda que ja supera les 50 localitzacions . a tot el país .

Chery Group fa un pas més en el seu ferm i inequívoc compromís amb el mercat espanyol -el primer d’Europa en què s’estableix- en anunciar que produirà a Espanya el nou OMODA 5, tant en la versió de gasolina com en la variant 100% elèctrica (EV).
Concretament, ho farà a la Zona Franca de Barcelona, gràcies a l’acord que acaba de subscriure CHERY -el gegant automobilístic al qual pertanyen les marques OMODA i JAECOO- amb les diferents parts implicades i en la cerimònia oficial de firmes del qual han participat el top management de CHERY Internacional), el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, el president del Govern de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, i altres alts representants institucionals i del Hub Industrial barceloní.

L’operació és una nova prova de l’estratègia a curt i llarg termini que està desplegant al nostre país ia Europa des del seu llançament oficial com a marca el 22 de febrer passat (com Charlie Zhang va esmentar en el llançament de la marca, “A Europa i per a Europa”).

OMODA MOTORS SPAIN, que integra OMODA i JAECOO aquí a Espanya, posseeix una estructura pròpia amb seu a Madrid, i ha fet un desplegament de logística i distribució des del port de Barcelona, un magatzem propi de recanvis a Azuqueca de Henares (Guadalajara ) – per assegurar el subministrament i la recepció ràpida i eficient de totes les peces necessàries per als clients- i una àmplia xarxa de concessionaris oficials amb cobertura per a tot el territori nacional (incloses les Illes Canàries), que compta ja amb més de 50 localitzacions de les 80 disposicions previstes en aquesta primera fase dexpansió.

Després de l’acord, s’espera que l’assemblatge dels primers vehicles comenci abans del darrer quart del 2024.

L’OMODA 5, una supervendes global que es produirà a Barcelona

L’OMODA 5, que serà el primer model d’OMODA a produir-se a la Zona Franca de Barcelona, colleix un èxit sense precedents a tots els països on s’ha començat a comercialitzar. De fet, ja ha venut gairebé 200.000 unitats al món des del seu llançament en altres mercats i gairebé 500 des de la seva aparició a Espanya al començament d’aquest any.

Es tracta d’un atractiu, tecnològic, elegant i segur SUV de mida compacte que ha debutat amb al mercat nacional amb un eficient i potent motor 1.6 turbo de gasolina de 185 CV i 290 Nm de parell, associat a una caixa de canvis automàtica de Doble embragatge i set velocitats. A més, compta amb tres modes de conducció, un amplíssim equipament de sèrie tant al seu nivell d’acabat d’accés (Comfort) com al topall de gamma (Premium) orientat al confort i la seguretat que el fan mereixedor de les cobejades 5 estrelles EuroNCAP . . A Espanya, el preu parteix dels 27.900 euros, encara que amb l’oferta actual de finançament, arrenca des dels 22.900 euros* amb una quota de 149 euros al mes.

L’alternativa 100% elèctrica (EV) de l’OMODA serà el següent vehicle que OMODA produirà a la planta espanyola. Comptarà amb un motor de 204 CV (150 kW), una bateria de 61,05 de capacitat i una autonomia homologada de 430 km (segons WLTP). Es començarà a vendre a Espanya el segon quadrimestre del 2024, des d’un preu que encara no es coneix, però que estarà per sota dels 40.000 euros.