OPEL CONTINUA LA SEVA OFENSIVA D’EXPORTACIÓ AMB EL SEU RETORN A JAPÓ

Opel tornarà a estar present al Japó el proper any. Començarà la seva activitat comercial amb tres models: Corsa [1], Combo Life i Grandland X. Aquests vehicles comptaran amb versions disponibles des del seu llançament. La gamma s’anirà completant amb més models. El creixement a través de nous mercats d’exportació és un dels eixos centrals de el pla PACE!

Opel continuarà la seva actual ofensiva d’exportació amb el seu retorn a l’important mercat japonès. A partir del pròxim any, la marca de l’raig donarà els seus primers passos amb el llançament de tres models: el supervendes Corsa -que podria modificar el seu nom comercial al Japó-, el polivalent Combo Life i el SUV compacte Grandland X. Una gamma a la que s’aniran sumant altres models.

“El mercat automobilístic japonès és un dels més grans de el món. Opel gaudeix allà d’una excel·lent reputació com a marca alemanya. Per tant, el nostre retorn al Japó suposa un pas molt important per augmentar significativament les nostres exportacions rendibles. Com vam prometre en el pla PACE !, Opel es globalitza, i aquest retorn a l’País de el Sol Ixent és una clara mostra d’això “, ha declarat el director general d’Opel, Michael Lohscheller.

Al Japó, Opel formarà part de l’Organització Nacional de Vendes de Groupe PSA i podrà aprofitar la infraestructura i experiència de el grup en aquest país. Això fa molt més senzill el retorn a aquest mercat de la marca alemanya.

Fins ara, Groupe PSA està present al Japó amb les marques Peugeot, Citroën i DS Automòbils, de les que ha comercialitzat més de 15.600 vehicles durant 2019. El llançament d’Opel contribuirà que Groupe PSA ampliï la seva oferta a l’arxipèlag nipó i atregui nous clients. Més encara si tenim en compte que els clients japonesos també es beneficiaran de l’ofensiva d’electrificació d’Opel, atès que tindran la possibilitat d’escollir entre motors de combustió i alternatives de baixes emissions; amb el Corsa1 disponible en versió 100% elèctrica i el Grandland X com híbrid endollable.

En els propers mesos la marca construirà una xarxa de concessionaris a les principals ciutats de país, que s’anirà ampliant progressivament. En 2023, la xarxa d’Opel cobrirà més d’un 80% de l’mercat d’importació. Opel vol avançar pas a pas. Com en qualsevol altre territori, l’enfocament al Japó se centrarà en el creixement rendible i la satisfacció de client.

Aquesta àmplia ofensiva d’exportació és un dels pilars de el pla estratègic PACE! d’Opel / Vauxhall. Per a intervinguts de la dècada de 2020 els mercats fora d’Europa suposaran més de l’10% de l’volum de vendes d’Opel. Per aconseguir-ho, la marca reforça la seva presència en regions com Àsia, Àfrica i Amèrica del Sud, on ja està operativa, i obrirà més de 20 nous mercats d’exportació d’aquí 2022. Destaquen, com a exemples recents d’aquesta estratègia, el retorn de la Marca a Rússia o la seva entrada a Colòmbia i Equador.