OPEL DESVELA ELS NOUS ASTRA GSE I ASTRA SPORTS TOURER GSE

El futur esportiu d’Opel és elèctric: els Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe híbrids endollables són els encarregats d’estrenar la submarca esportiva. Passió i responsabilitat: els GSe combinen elevades prestacions amb una mobilitat sense emissions.

Exclusiu xassís GSe: carrosseries rebaixades en alçada, una posada a punt específica de la direcció i una suspensió única. Firma de disseny GSe: amb les llantes d’aliatge de 18” de l’aclamat prototip Manta GSe i exclusius seients davanters GSe amb certificació AGR.
Tornen els Opel GSe! Després de comunicar que Opel recuperarà les sigles GSe com una nova submarca per als seus models electrificats més dinàmics, la marca del llamp revela avui informació i imatges dels primers nous GSe: els nous Opel Astra GSe i Opel Astra Sports Tourer GSe.

Com a híbrids endollables d’última generació, disponibles tant a l’Astra Sports Tourer com a l’Astra de cinc portes, aquests nous models oferiran un equilibri òptim entre confort de marxa i comportament orientat a les prestacions, combinat amb la responsabilitat pel medi ambient.

“Els nous Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe són els cotxes ideals per al llançament de la nostra nova i dinàmica sub-marca, en plena consonància amb la nostra estratègia de convertir-nos en una marca 100% elèctrica per al 2028”, exposa el CEO d’Opel, Florian Huettl.

>
Amb una impressionant potència conjunta de 165 kW/225 CV i un parell màxim de 360 ​​Nm (consum combinat de combustible i emissions WLTP[1]: 1,2-1,1 l/100 km i 26-25 g/km de CO2 (xifres en fase d’homologació) els nous Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe estaran a l’alçada dels millors de les seves respectives categories en acceleració des d’aturat, recuperació i velocitat màxima.

A més, els nouvinguts marcaran noves referències pel que fa a la involucració en la conducció del conductor. En comparació dels seus germans de gamma, els Astra GSe són encara més àgils i més precisos; la direcció, la suspensió i els frens tenen una resposta instantània i predictible a cada ordre del conductor.

El fabricant d’automòbils alemany ha aconseguit una conducció molt orientada a unes prestacions més grans en equipar els nous Opel Astra GSe amb un xassís específic, rebaixat en 10 mil·límetres. Davant dels seus rivals més propers, ofereixen superior estabilitat als revolts, les frenades i -com tots els Opel- en conduir a alta velocitat.

L’esportiva posada a punt de la direcció és específica per als GSe, mentre els seus exclusius molls i amortidors de pressió d’oli, tant a la suspensió davantera com al darrere, tenen un ajustament especial no només orientat a una conducció dinàmica sinó també al confort . Els amortidors compten amb la tecnologia KONI FSD (Frequency Selective Damping), que permet una diferent resposta de l’amortiment a altes freqüències (control de la suspensió) davant de baixes freqüències (control de la carrosseria). La posada a punt de l’ESP també és exclusiva per als GSe, amb el llindar d’activació dut a un nivell superior per adaptar-se a la perfecció a una conducció més dinàmica.

Pura esportivitat: el disseny audaç i pur dels Astra juntament amb els característics trets d’estil dels GSe

La nova generació de l’Opel Astra suposa una declaració de disseny audaç i pur per a la marca; els trets destil característics dels GSe li aporten una aparença encara més esportiva. A l’exterior el disseny de les llantes d’aliatge de 18 polzades -inspirades en les de l’aclamat prototip Manta GSe-, els para-xocs i frontal específics, i el logotip GSe a la porta del darrere no deixen lloc a dubtes del caràcter dinàmic del GSe. Al seu interior la seva ambició esportiva es veu accentuada pels exclusius seients davanters entapissats a Alcántara, que amplien la dilatada reputació d’Opel pel que fa a ergonomia, especialment al segment dels compactes, gràcies a la certificació AGR.

El distintiu “GSe” d’Opel tradicionalment era una abreviatura de “Grand Sport Inyection”, com als Commodore GS/E i Monza GSE. GSe ara és la sub-marca esportiva topall de gamma d’Opel, que canvia el seu significat a “Grand Sport elèctric”. Combina els valors de “diversió al volant” amb l’opció de mobilitat sense emissions, els Opel GSe redefiniran el “Zeitgeist” (esperit) de les prestacions.

[1] Xifres provisionals determinades sota el mètode d’assaig més realista WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) que substitueix el procediment d’assaig NEDC (New European Driving Cycle). Vehicle encara no disponible. El consum, les emissions de CO2 i l’autonomia d’un vehicle no depenen només de l’ús eficient de l’energia per part del vehicle, sinó també de l’estil de conducció de cada persona i altres factors no tècnics.