“PASSIONE ALFA ROMEO”: UNA EMOCIONANT BARREJA DE PASSAT I FUTUR A SUÏSSA
Acaba de finalitzar el principal esdeveniment dedicat als entusiastes d’Alfa, que ha atret milers de fans de tot Europa. Els visitants s’han quedat impressionats amb els cotxes històrics del Museu de Arese, l’showcar de l’equip Alfa Romeo Sauber F1 i, per descomptat, amb el millor de la producció actual, que també s’ha proposat en exclusives edicions limitades.
El centre de seguretat vial d’Betzholz TCS en Hinwil, prop de Zuric, va celebrar l’esdeveniment més important dedicat als entusiastes d’Alfa que s’hagi organitzat a Europa. La impressionant mostra d’afecte dels fans d’Alfa de molt diferents procedències i edats (només cal pensar en els més de 400 Alfa Romeo exposats i els més de 5000 participants) és el que ha fet que aquesta concentració hagi resultat tan única.
En un dia dominat per la passió per una marca amb un passat gloriós i inimitable que segueix inspirant emocions d’infart, especialment en la seva temporada de retorn a la Fórmula 1, alguns generosos col·leccionistes han mostrat els seus extraordinaris vehicles, com el 6C 1750 Supersport Spider Zagato i el 33 Stradale, guanyador del Concorso d’Eleganza 2018 de Vila d’Aquest.
Per alimentar l’entusiasme dels aficionats, també s’ha exposat el showcar de l’equip Alfa Romeo Sauber F1 acompanyant els cotxes del Museu Storico Alfa Romeo- La macchina del tempo de Arese, juntament amb el millor de la producció actual.
Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING
A la zona Motorhome Alfa Romeo, els visitants han pogut admirar la sèrie especial Nürburgring Edition Giulia Quadrifoglio NRING i Stelvio Quadrifoglio NRING. Aquests dos magnífics models d’edició limitada amb les màximes especificacions estaran disponibles a la regió EMEA en només 108 unitats per model, recordant el 108 aniversari de la marca que es va celebrar el 24 de juny. També celebren els rècords establerts pels dos cotxes al famós circuit alemany. Giulia Quadrifoglio “NRING” i Stelvio Quadrifoglio “NRING” representen la màxima expressió de l’excel·lència de la marca en termes de continguts tècnics, prestacions i estil, i s’equipen amb el motor 2.9 V6 Bi-Turbo de 510 CV, per primera vegada en combinació amb el nou sistema de tracció total Q4. Stelvio, que ostenta el rècord de la seva categoria, va aprofitar al màxim els seus 600 Nm de parell, la seva acceleració de 0 a 100 km / h en 3,8 segons i la seva velocitat màxima de 283 km / h per cobrir els 20,832 km de l’Nordschleife en 7 minuts, 51 segons i 7 dècimes. Giulia Quadrifoglio, amb el seu pes perfectament equilibrat i una velocitat màxima de 307 km / h, va detenir el rellotge a 7 ’32 “, rècord per a les berlines de quatre portes de producció normal.
Els dos cotxes també ofereixen una experiència de client satisfactòria i exclusiva que també inclou una experiència de conducció a Nürburgring, dirigida als col·leccionistes i els clients més fidels que es posin al volant d’aquests concentrats de prestacions i màxima tecnologia. De fet, a més de les característiques del nivell d’acabat Quadrifoglio, els models “NRING” inclouen un “kit de benvinguda” especial.
Alfa Romeo 4C
A més del Giulia i Stelvio en edició limitada també s’han exposat dos models Alfa Romeo 4C, en versió Coupé i Spider, en les sèries especials “Competizione” i “Itàlia”. El Coupé té una personalitat molt més esportiva, amb fortes connotacions de carrera, mentre que el Spider, sempre capaç de prestacions emocionants, té un caràcter més elegant i sofisticat. Tots dos s’equipen amb un potent motor turbo de gasolina 1750 de 240 CV totalment d’alumini, amb intercooler i doble variador de fase continu. Les dues sèries, les dues edicions limitades, tenen un estil exclusiu. Per al Coupé, carrosseria de color Gris Vesuvio mat amb motllures exteriors de fibra de carboni i seients de pell i microfibra amb costures vermelles, que es combinen amb el volant esportiu. La sèrie especial “Itàlia” de l’Spider està identificada pel color de carrosseria Blau Misano, aplicacions al para-xocs de color negre brillant i pinces de fre grogues, fent joc amb les costures de seients, quadre de comandament, volant i panells de les portes. Les dues versions es completen amb una aplicació específica en el quadre de comandament d’alumini fosc i una placa numerada al túnel central.
Emoció al volant
Els nombrosos visitants de l’esdeveniment també han tingut l’oportunitat de provar en carretera els models Giulia, Stelvio i 4C en específiques proves de conducció: experiències més emocionants amb la gamma Quadrifoglio i un immens plaer de conducció a bord del Giulia i Stelvio amb motors de gasolina i Dièsel amb potències de fins a 280 CV i canvis automàtics.