PEUGEOT SITUA L’ALLURE AL CENTRE DE LA SETMANA® DE LA MODA DE PARÍS AQUEST MES DE JUNY
Fins al proper 27 de juny, per primera vegada, PEUGEOT col·labora amb la Setmana de la Moda de París com a Soci Oficial d’Automoció.
Aquest compromís encarna l’Allure de PEUGEOT, situant-se al cor d’un esdeveniment que celebra tant les marques de luxe icòniques com els talents emergents. En el marc d’aquesta edició, PEUGEOT també continua col·laborant amb el talentós dissenyador francès Emeric Tchatchoua, fundador de la marca de moda avantguardista 3.PARADIS.
ALLURE: PEUGEOT comparteix la seva passió per Allure amb els millors modistes i joves dissenyadors.
EMOCIÓ: El plaer és el motor de la moda, però també és al cor de la conducció d’un Peugeot.
EXCEL·LÈNCIA: PEUGEOT i la Setmana de la Moda® de París, emblemes de l’excel·lència francesa.
Per Peugeot, el món és millor amb l’Allure. Una convicció que situa la creativitat centrada en l’ésser humà al centre de la seva estratègia de marca. Un compromís compartit amb la Setmana® de la Moda de París organitzada per la Fédération de l’Haute Couture et de la Mode, que des de fa 50 anys posa els dissenyadors al punt de mira.
El 2024, per primera vegada, PEUGEOT és el Soci Oficial de l’Automòbil de la Setmana® de la Moda de París per a l’edició de moda masculina Primavera/Estiu 2025 que s’està celebrant fins al proper 27 de juny, la setmana d’Alta Costura Tardor/ Hivern 2024/2025 que tindrà lloc del 24 al 27 de juny i per a l’edició de moda femenina Primavera/Estiu 2025 prevista del 23 de setembre a l’1 d’octubre.
En el marc d’aquesta col·laboració, Peugeot posarà a disposició 30 vehicles, entre els quals hi ha el 408 Hybrid i el Plug-in Hybrid, així com el seu nou E-3008, que s’utilitzaran per al transport de personalitats convidades per la Setmana de la Moda® de París, oferint així una visibilitat única per a la marca al cor de la capital.