PIRELLI FABRICARÀ ELS PNEUMÀTICS DEL COTXE MÉS CAR DEL MÓN
El nou Stelvio Corsa neix, en rigorosa exclusiva, per al llegendari Ferrari 250 GTO de 1962, i combina un look clàssic amb la més moderna tecnologia. Aquest nou pneumàtic s’estrenarà en un prestigiós ral·li històric, la Coppa Milano-Sanremo.
Look clàssic amb cor modern. Igual que la gamma Pirelli Collezione per als històrics més prestigiosos, el nou Stelvio Corsa neix específicament per al Ferrari 250 GTO, mantenint una aparença pròpia de l’època del vehicle sense renunciar a la més recent tecnologia.
Pirelli recupera una denominació històrica per al seu producte més nou, realitzat com a conseqüència d’un acord amb Ferrari. En el ral·li Coppa Milano-Sanremo, prova que compta amb Pirelli com a partner de l’organització, sortirà a la llum pública per primera vegada la coberta creada a mida per al Ferrari 250 GTO. Es tracta d’un vehicle molt especial i que fa tremolar tot rècord existent. Sense anar més lluny, el 2014 es va subhastar una unitat per la barbaritat de 38 milions de dòlars.
Pirelli també aprofitarà la Coppa Milano-Sanremo per mostrar al públic la seva gamma de pneumàtics Collezione al Paddock Monza, punt d’inici del ral·li. A més del nou Stelvio Corsa per al 250 GTO, estaran en exhibició al Cinturato CN72 per Maserati i el P7 i CN36 per models Porsche.
El Stelvio Corsa és l’últim plançó de la família Pirelli Collezione, encarregada d’equipar als automòbils més desitjats fabricats entre els anys 1950 i 1980, conservant sempre els seus trets originals. El disseny del dibuix i el seu flanc són similars als de les cobertes d’origen, un tarannà vintage que, això sí, amaga tecnologia d’avantguarda. Gràcies a l’ús de nous compostos, la gamma Pirelli Collezione ofereix un millor grip en superfícies seques i mullades, garantint alts nivells de seguretat i fiabilitat sense comprometre l’estil original del pneumàtic. Durant el seu procés de desenvolupament, els enginyers de Pirelli s’han utilitzat els mateixos paràmetres que els creadors del vehicle, per a complementar de la millor manera possible les característiques mecàniques i de la seva suspensió. El resultat final és una combinació de rendiment, estil i originalitat. A l’hora de dissenyar el Stelvio s’ha recorregut a imatges de l’arxiu de la Fundació Pirelli, i en la seva producció s’han utilitzat tècniques heretades de la competició.