PROGRAMA PILOT ALS EUA: PORSCHE LLANÇA UN PROGRAMA DE COTXE COMPARTIT

El fabricant d’automòbils esportius amb seu a Zuffenhausen llança un programa pilot per al seu servei “Host”, que funciona ja a Estats Units, gràcies al qual la companyia ofereix la flexibilitat de conduir un Porsche quan un vulgui i ho necessiti, sense necessitat de comprar el vehicle o fer un leasing. Aquest servei proporciona accés a curt termini a automòbils Porsche de propietaris privats.

Com a continuació a la posada en marxa d’una subscripció a models de la marca l’any passat, el “Porsche Passport”, aquesta última proposta és el pas següent en el procés de desenvolupament de nous conceptes de mobilitat.

“Porsche Host” és un programa de cotxe compartit entre iguals, que ha estat desenvolupat per Porsche Digital, Inc. en col·laboració amb el seu soci Turo. Aquest programa per a clients estarà disponible a Los Angeles i San Francisco a través de l’aplicació i de la pàgina web de Turo des del 8 d’octubre. Amb ell s’obrirà l’experiència de conduir un Porsche a usuaris que vulguin fer-ho durant un breu termini, a través dels propietaris d’un model de la marca. Els vehicles es podran llogar per un període que va des d’un dia fins a un mes.

Turo va ser fundada el 2009 i té la seu central a San Francisco. Gestiona un mercat de cotxes compartits que permet als conductors llogar models que són propietat d’altres persones. Els vehicles disponibles per mitjà del programa “Porsche Host” pertanyen a clients Porsche que han estat especialment formats per a proporcionar una experiència premium típica de Porsche als que volen llogar els seus esportius.

“Les associacions amb empreses innovadores com Turo són la clau per garantir que podem transformar les nostres idees en realitat i donar als nostres clients experiències Porsche completament noves”, explica Thilo Koslowski, director general de Porsche Digital, Inc “Treballant amb aquests socis podem desenvolupar nous models de negoci i de programes de mobilitat “, afegeix.

“La col·laboració amb Porsche és una oportunitat fantàstica d’arribar a un gran nombre d’entusiastes a través del nostre mercat”, comenta Andre Haddad, director general de Turo. “Sempre he estat un fan de Porsche i gaudeixo la sensació de cedir, per un període de temps curt, les claus del meu propi 911 a un altre coneixedor d’aquesta marca”.