RENAULT CAPTUR MÉS ATLÈTIC I DINÀMIC
Es fabrica a la factoria Valladolid, d’on han sortit ja més de 1.500.000 unitats d’aquest model amb destinació a 70 països dels cinc continents.
Captur continua comptant amb el seu ADN “made in Spain”, ja que seguirà fabricant-se en la factoria de situada a Valladolid. Es va inaugurar a finals de 2019 el muntatge de la 2a generació de Captur, que afegeix la versió E-Tech, híbrida endollable (PHEV), pionera a Renault i en el conjunt de l’segment B SUV.
L’èxit comercial d’Captur a Espanya ha estat incontestable, ostentant el privilegi de ser el model de l’segment B SUV més venut en el període 2013/2019, amb més de 110.000 unitats comercialitzades al nostre país. Això fa que, en termes de volum, Espanya sigui el 5è mercat en importància per a Renault en el món, dins dels 70 països en els quals es comercialitza.
La raó d’aquest èxit rau, en primer lloc, en l’encert del seu concepte: Captur reuneix el millor de tres universos: La personalitat i la posició elevada de d’un tot terreny, l’habitabilitat i modularitat d’un monovolum, i l’agilitat i el plaer de conduir d’una berlina. A això cal afegir un disseny «molt espanyol» que ha encantat. És la primera raó de compra de el vehicle, amb un 44%, per sobre fins i tot d’Europa (42%). Per sobre de l’preu (22%) o de l’habitabilitat (20%).
Captur ha destacat a Espanya no només pel seu disseny, sinó també pel seu nivell d’imatge, el més gran de el segment B SUV, pel seu alt nivell de notorietat i familiaritat, per la seva maniobrabilitat i per oferir solucions de modularitat intel·ligents, com la banqueta del darrere sobre rails.
Captur ha triomfat al nostre país essencialment sobre el mercat de clients particulars, a què anava directament dirigit, sent també el model més venut del seu segment en el període que comprèn des del seu llançament a l’abril de 2013 fins avui mateix.
A ressaltar l’èxit de la pintura bitò, de la qual va ser pioner en el segment, i que arriba a un 85% de les vendes totals.
En un mercat actual extremadament competitiu, el nou Captur es reinventa i reforça l’ADN que el va portar a l’èxit. Ara es transforma per presentar unes línies de SUV atlètic i dinàmic encara més modernes. Tan modulable com sempre, és ara més habitable gràcies a una revolució interior que el propulsa a una altra dimensió, tant tecnològica com qualitativament. Les seves prestacions són dignes d’un model de el segment superior i, de nou, presenta l’últim en matèria de seguretat, que li ha permès obtenir les 5 estrelles de EuroNcap amb els nous criteris, més exigents que mai.
El nou Captur passa a la gamma superior també en qüestió de motoritzacions, amb una oferta més àmplia i renovada, tant en gasolina com en dièsel. Associades a una caixa de velocitats manual de 5 o 6 relacions o a una caixa automàtica de doble embragatge de 7 relacions, aquestes motoritzacions cobreixen tot un ventall de potències: de 100 a 155 CV en gasolina i de 95 a 115 CV en dièsel. Aquestes motoritzacions d’última generació estan dotades de les tecnologies punta que permeten complir amb les últimes normes en vigor i ofereixen nivells de consum i d’emissions optimitzats.
L’oferta de motoritzacions de Captur s’enriquirà a partir de mitjans d’aquest 2020 amb una motorització híbrida endollable denominada I-TECH Plug-in. Es tracta d’una primícia en el grup Renault, i també d’una oferta única en el seu mercat. Amb això el Captur, un reeixit model destinat a al gran públic, serà així pioner en la democratització de la tecnologia híbrida recarregable per a tothom.