SMART AL SALÓ INTERNACIONAL DE L’AUTOMÒBIL DE FRANKFURT
La nova generació: avantguardista. Digital. Urbana. smart presenta al Saló Internacional de l’Automòbil de Frankfurt (IAA) 2019 els seus models fortwo i Forfour, completament renovats tant en l’aspecte estètic com digital. Un disseny avançat i interconnexió intel·ligent units a l’ús exclusiu de sistemes de propulsió elèctrica per bateria.
Els nous models smart fortwo coupé, smart fortwo cabrio i Smart Forfour ofereixen amb això un concepte de mobilitat sostenible i universal.
lògicament elèctric
Elèctric des dels seus orígens. El 1972, quan es van fer les primeres reflexions sobre un vehicle per al trànsit de rodalies, es va pensar en un concepte propulsat exclusivament per bateria. Des d’un principi, el visionari Nicolas Hayek va considerar la possibilitat d’equipar a l’smart amb un sistema de propulsió lliure d’emissions. Des de 2007 cada nova generació de models smart inclou una versió totalment elèctrica. Ara, smart avança un pas més i aposta exclusivament per la tecnologia de propulsió elèctrica per bateria que no genera emissions. La marca és el primer fabricant de vehicles del món a dotar de propulsió elèctrica a tota la seva gamma de vehicles fins ara equipats amb motor de combustió interna.
Un disseny com cal per a una nova era
Disseny atrevit reduït al mínim amb pasarruedas cridaners i poderosos. A més: voladissos curts i elements que permeten personalitzar el vehicle. La nova generació presenta un aspecte exterior típic de smart. Fars LED opcionals integrats i calandres del radiador de nou encuny reflecteixen fidelment l’aspecte dels últims prototips.
maneig enginyós
L’interior perfeccionat convenç especialment pels nous espais per dipositar objectes -més amplis- i un concepte UX de nova concepció. La futura generació de infoentreteniment integra el telèfon intel·ligent sense fissures permetent al client gaudir del seu entorn de maneig digital habitual en el seu propi vehicle.
informació intuïtiva
Tant si es tracta d’obtenir informació sobre l’estat del vehicle, recarregar amb energia elèctrica, trobar aparcament o navegar a la destinació, carregar el maleter del smart de manera eficaç, compartir el cotxe amb amics i família o caminar tranquil·lament fins on està aparcat … la aplicació smart EQ control i els serveis «ready to» ofereixen aquestes possibilitats en aplicacions mòbils de maneig intuïtiu. Amb un guiat de l’usuari completament renovat, l’ús dels serveis és summament fàcil, fent de cada smart un cotxe interconnectat.
configuració senzilla
La nova estructura d’equipament és extremadament senzilla: senzillament smart. El model d’accés s’ofereix amb tres línies d’equipament diferents: passió, premeu i prevalgui. A més a és possible triar entre tres paquets d’equips: Advanced, Premium o Exclusive i, finalment, cal seleccionar el color favorit. Fet. Aquests tres passos són suficients per configurar el smart segons les preferències personals.
Conducció elèctrica que apassiona
L’experiència de conduir un cotxe completament elèctric porta el plaer de conducció a una dimensió desconeguda. El parell motor està disponible immediatament, l’acceleració és progressiva -sense sobresaltos- i tot això, en un silenci gairebé absolut. Els nous models smart treuen així el màxim partit a la tecnologia EQ. Gràcies a l’enginyosa integració i la tornada a l’essència de la marca, el concepte segueix sent lleuger i ecològic, i facilita la mobilitat sostenible en entorns urbans.
Càrrega ràpida i en qualsevol lloc
Amb el carregador de bord opcional de 22 kW amb funció de càrrega ràpida, la bateria dels nous models es carrega del 10% al 80% en escassos 40 minuts si, en funció de les característiques locals, és possible la càrrega trifàsica. La cooperació amb el nostre soci Plugsurfing, empresa operadora de punts de càrrega, permet al client recarregar en pràcticament qualsevol estació de càrrega. El registre i la facturació es realitzen per complet a través de la renovada aplicació smart EQ control.
Una presència poderosa
No només els productes han estat sotmesos a una reestilización, també la imatge de la marca s’ha actualitzat per complet, assumint un nou enfocament. La «identitat corporativa» es basa en el nou posicionament de la marca, que posa de manifest la transició a una marca completament elèctrica. Igual que un smart fa més fàcil la vida a la ciutat, el nou concepte és senzill, clar i minimalista, però també emocional. Això es reflecteix en la nova web i en totes les activitats de comunicació de la marca.