Spoticar revela una nova saga publicitària: “No siguis valent. Sigues intel·ligent”
El líder en vehicles d’ocasió a Europa en reforça el posicionament amb una sèrie de vídeos atrevits i distintius.
Desenvolupada per a totes les pantalles, des del cinema fins a les xarxes socials, aquesta campanya presenta una varietat d’herois a universos poderosos, enfortint l’afinitat amb tots els públics.
Spoticar posa èmfasi en aquesta campanya en la idea que la clau per comprar un vehicle d’ocasió no és la valentia, sinó la confiança. Gràcies a les garanties de Spoticar, comprar un vehicle d’ocasió es converteix en una decisió senzilla, intel·ligent i sense preocupacions.
Una campanya inspirada en la pantalla gran que posa en valor la confiança
La sèrie “No siguis valent. Sigues intel·ligent” revisita els gèneres cinematogràfics clàssics i l’arquetip de l’heroi valent per ressaltar que, en realitat, especialment quan es compra un vehicle usat, la valentia no és el més important; la confiança i la tranquil·litat sí. Si bé comprar vehicles usats ara és comú, de vegades encara s’associa amb riscos com ara la manca de transparència o garanties insuficients, factors que poden fer que el procés sembli descoratjador.
És per això que SPOTICAR emfatitza que la clau no és la valentia, sinó la confiança. Gràcies a les garanties d’etiqueta certificada (garantia de fins a 36 mesos, assistència 24/7) ia l’experiència de la xarxa certificada, que assegura la revisió i verificació sistemàtica de 100 punts de control en funció del vehicle abans de la posada al mercat. Comprar un vehicle usat es converteix en una decisió senzilla, intel·ligent i sense preocupacions.
Basant-se en diversos estils cinematogràfics, des de pel·lícules d’aventures fins a epopeies, aquesta campanya té com a objectiu entretenir tots els públics alhora que reforça la idea que comprar un vehicle d’ocasió mai no ha de ser un desafiament arriscat, sinó una decisió ben informada.