SUBARU, SEGONA MILLOR MARCA DEL MERCAT I PRIMERA GENERALISTA, SEGONS LA PRESTIGIOSA PUBLICACIÓ CONSUMER REPORT
Subaru s’ha alçat amb el segon lloc a la classificació global Quina és la millor marca del mercat? i primera dins de les generalistes que difon Consumer Report, una prestigiosa organització formada per la Unió de Consumidors nord-americana, sense ànim de lucre, que analitza i compara diferents béns de consum des del 1936.
La publicació, amb més de set
milions de subscriptors, compra tots els productes que analitza de forma anònima i no accepta
cap tipus de publicitat. La divulgació dels seus informes són fruit de proves estrictes
realitzades al laboratori i al centre d’investigació d’enquestes. A més, minimitza el
contacte amb el Govern i les autoritats i, per descomptat, amb membres de la indústria “per a
evitar posar en perill la independència del seu judici”, segons l’organització.
Després d’analitzar 34 marques de vehicles en funció de les puntuacions generals basades en
proves de carretera, fiabilitat, satisfacció de propietaris i seguretat, Consumer Report ha
conclòs que Subaru és la segona millor marca del mercat a només dos punts de la guanyadora
guanyadora i primera dins de les marques generalistes. Per ser inclòs a la classificació, la
organització ha de provar, almenys, dues unitats comercialitzades actualment.
A més, per desè any consecutiu, en concret, el Subaru Forester, segons Consumer Report,
figura a les posicions més altes de la classificació a l’apartat de SUV ja que “ha
perfeccionat la seva fórmula guanyadora al llarg del temps, sent clau el seu atractiu disseny,
interior espaiós, gran capacitat de càrrega i excel·lent seguretat gràcies al sistema EyeSight”,
segons la publicació.