SUZUKI, LÍDER EN SATISFACCIÓ DEL CLIENT

,

Suzuki lidera l’Índex de l’Institut de Servei al Client britànic entre les marques d’automòbils i ocupa el tercer lloc absolut entre les 245 companyies analitzades. A Espanya no hi ha un rànquing similar, però l’índex de satisfacció del client (CSI) de Suzuki Ibèrica és fins i tot més elevat.

Suzuki lidera l’Índex de l’Institut de Servei al Client Britànic (UKCSI, per les sigles en anglès) entre les marques d’automòbils. A més, Suzuki està classificada en el tercer lloc absolut entre les 245 companyies analitzades de diversos sectors.

Suzuki va obtenir una puntuació de 85,9 punts en aquest índex, el que la col·loca en el primer lloc entre els 24 fabricants d’automòbils analitzats. La puntuació mitjana del CSI de la indústria de l’automòbil va ser de 78,5 punts, el que situa a Suzuki molt per davant dels seus competidors. De fet, la marca japonesa està onze llocs per davant de la següent marca de cotxes en el rànquing absolut.

A Espanya no es realitza cap rànquing similar, però l’índex de satisfacció del client (CSI) de Suzuki Ibèrica és fins i tot més elevat, amb una puntuació de 90,5 en vendes i de 90 a postvenda.

El rànquing de l’Institute of Atenció al client britànic es realitza amb les dades d’una investigació realitzada amb 45.000 consumidors, que avaluen les seves experiències amb diferents empreses de 13 sectors. En les enquestes es realitzen preguntes relacionades amb diversos aspectes de l’atenció i el servei al client.