VOLKSWAGEN acosta al públic la seva gamma de vehicles més eficient
La marca estarà present en EXPOelèctric 2016, una de les trobades de mobilitat elèctrica més importants d’Europa. La gamma de models elèctrics i híbrids endollables de la marca alemanya estarà exposada i disponible per a test drives.
EXPOelèctric celebra la seva sisena edició consagrat com una de les trobades de mobilitat elèctrica més importants d’Europa. Com cada any, aquest esdeveniment reuneix els principals exponents del sector, entre els quals es troba Volkswagen, fidel al seu objectiu de ser el referent en mobilitat elèctrica. La marca alemanya acudirà a la cita amb la seva gamma de vehicles elèctrics i híbrids endollables: e-Golf, Golf GTE, Passat Berlina GTE, Passat Variant GTE i l’exclusiu XL1.
Durant el cap de setmana, els visitants tindran l’oportunitat de veure exposats alguns dels models que presenta Volkswagen, i de fer tests de conducció per experimentar les sensacions al volant d’un vehicle elèctric o híbrid endollable. e-Golf, Golf GTE, Passat Berlina GTE i Passat Variant GTE són els millors representants de com Volkswagen aplica la tecnologia de propulsió elèctrica als seus vehicles, i aquest esdeveniment és la millor manera de descobrir la mobilitat del futur.
Parlant del futur, l’imponent XL1, que es presenta com l’automòbil d’un litre que menys consumeix i menys contamina del món, estarà disponible per a proves de conducció exclusives amb clients de Volkswagen. Els quatre guanyadors del concurs que Volkswagen va posar en marxa amb motiu de la seva participació en EXPOelèctric, tindran l’oportunitat de posar-se al volant d’aquest model únic.
A més de presentar la seva gamma més sostenible, Volkswagen participarà en altres activitats divulgatives que EXPOelèctric posa a disposició dels participants. Així, la marca estarà present en l’e-Col·loqui que s’impartirà el matí del dissabte 1 d’octubre. Jorge Florit, responsable d’e-Mobility per a la marca Volkswagen, debatrà sobre el present i futur de la mobilitat elèctrica.
Dins de les activitats de caràcter lúdic, la gamma de vehicles elèctrics de Volkswagen participaran en l’e-Concert el diumenge 2 d’octubre. Es tracta d’una iniciativa única i divertida amb la qual es vol demostrar als assistents la millora acústica de l’entorn urbà quan el trànsit és 100% elèctric. Per això, un grup coral cantarà en directe mentre una caravana de vehicles elèctrics desfila al seu voltant.
Volkswagen: mobilitat elèctrica i híbrida endollable que emociona
e-Golf, 100% elèctric i 100% Golf
Amb fins a 190 km d’autonomia amb una única càrrega de bateria i un consum mitjà d’energia de només 12,7 kWh per cada 100 km, l’e-Golf és tota una referència en la seva classe. La versió de propulsió elèctrica del model més reeixit d’Europa es comporta en la carretera com qualsevol altra versió de la gamma equipada amb motor de combustió, però ho fa sense soroll i amb emissions zero.
Golf i Passat GTE (Berlina i Variant) uneixen el millor de dos mons
Les sigles ‘GTE’ representen l’esportivitat més sostenible de la marca. Golf GTE combina un motor turbo de gasolina i injecció directa (1.4 TSI) de 150 CV amb un motor elèctric de 102 CV que s’acoblen a un canvi automàtic DSG de sis velocitats per a atorgar una potència màxima de 204 CV. El consum d’aquest model és de 1,6 l / 100 km de gasolina (emissions de CO2 de 37 g / km) i 11,6 kWh / 100 km d’electricitat. L’autonomia en manera purament elèctric pot arribar fins als 50 km i la total se situa fins 939 km.
En el cas de Passat GTE, en carrosseries Berlina i Variant, el citat motor 1.4 TSI genera una potència màxima de 156 CV, mentre que la unitat elèctrica és de 115 CV, que combinant tots dos motors lliura la màxima potència amb 218 CV. El consum és d’entre 1,6 i 1,7 l / 100 km de gasolina i entre 12,2 i 12,8 kWh / 100km (Berlina) i entre 12,4 i 12,9 kWh / 100 km (Variant), amb una taxa d’emissions de CO2 d’entre 37 i 39 g / km. L’autonomia elèctrica també és de fins a 50 km, mentre que la total supera els 1.000 km.
Tant Golf GTE com Passat Berlina i Passat Variant GTE es distingeixen per la manera “E-Mode”, que ofereix propulsió totalment elèctrica per a trajectes urbans i distàncies curtes. La càrrega de la bateria de ions de liti i d’alt voltatge es pot realitzar mitjançant un endoll domèstic, 1 wallbox, o amb la manera “Battery Charge” durant la conducció.
XL1
Es presenta com l’automòbil d’un litre que menys consumeix i menys contamina del món. Té un consum de 0,9 l / 100 km, i gràcies al seu sistema híbrid endollable dièsel-elèctric, ofereix una autonomia de fins a 50 quilòmetres en manera purament elèctric. El seu pes és de tan sols 795 kg gràcies a l’ocupació d’avançats materials molt lleugers i la seva aerodinàmica és perfecta, pel que només necessita uns escassos 6,2 kW / 8,4 CV per lliscar a una velocitat constant de 100 km / ha un terreny pla. XL1 pot recórrer més d’un quilòmetre amb menys de 0,1 kWh d’energia.