Vredestein impulsarà la visibilitat de la marca a Espanya amb La Liga

Apollo Tyres Ltd. serà present amb Vredestein, la seva marca de pneumàtics premium, en els partits de La Lliga. Ho farà a través dels panells LED situats a tocar del terreny de joc i, amb la seva presència a La Liga, una de les més prestigioses del món, s’impulsarà la visibilitat i el coneixement de Vredestein a Espanya.

La iniciativa s’aprofitarà de la reputació de La Lliga per millorar entre una àmplia
audiència el perfil dels guardonats productes Vredestein. L’acord, que es
estendrà fins al final de l’actual temporada 2024/25, inclou la presència de la
marca Vredestein a 28 partits. El primer va ser l’centre del 19 de
gener entre el Girona i el Sevilla.
La iniciativa subratlla el compromís d’Apollo Tyres amb el mercat espanyol, on la
empresa observa una creixent demanda de pneumàtics Vredestein d’estiu, per
totes les estacions i hivern. La darrera incorporació a la gamma és el nou
pneumàtic d’estiu premium Vredestein Ultrac+, que ofereix importants millores a
durada davant de l’Ultrac sortint, alhora que manté el confort líder del segment
del seu predecessor i unes competitives capacitats de maneig en sec i mullat.
Disponible a Espanya a partir del gener del 2025, l’Ultrac+ s’ofereix en 70 mesures
diferents per a llantes de 15 a 20 polzades, el que ho fa idoni per a una àmplia gamma
de cotxes familiars i compactes.
Yves Pouliquen, vicepresident Comercial per a Europa d’Apollo Tyres Ltd, va comentar:
“La nostra participació a La Lliga reflecteix la importància del mercat espanyol de
pneumàtics per a turismes en la nostra estratègia de creixement europeu i és una
extensió lògica de les nostres activitats esportives internacionals. En alinear-nos amb
una de les lligues de futbol més emblemàtiques del món, mostrarem els nostres
productes premium a un públic apassionat i altament compromès, tant a nivell
local com a internacional”.
El nou acord forma part de l’estratègia en curs d’Apollo Tyres per participar a
diferents categories desports dalt nivell centrats en el rendiment. Es basa en
altres iniciatives de màrqueting de Vredestein al món del futbol, ​​inclòs un acord
de patrocini amb l’AS Mònaco a la Lliga 1 francesa i una associació en curs amb el
Manchester United Football Club, així com patrocinis de la Copa del Món d’Esquí
Alpí de la FIS i la sèrie de ral·lis clàssics Mille Miglia.