Vredestein LLANÇA LA GAMMA ULTRAC: EL MILLOR PNEUMÀTIC D’ESTIU DE LA SEVA CATEGORIA

Ofereix el millor rendiment en sec i en mullat de la seva classe. Aconsegueix una major eficiència de combustible i menys emissions que la seva predecessora. Major comoditat, dinamisme i acústica gràcies a la feina dels enginyers de Vredestein.

La marca holandesa de pneumàtics premium Vredestein presenta la seva nova gamma de pneumàtics d’estiu Vredestein Ultrac, que ofereix el millor rendiment de la seva classe, tant en sec com en mullat. Desenvolupat amb un èmfasi especial en la seguretat i la comoditat pel centre internacional de R + D d’Apollo Tyres a Enschede (Països Baixos), el nou Vredestein Ultrac està disponible per llantes d’entre 15 i 18 polzades, convertint-se així en el pneumàtic ideal per a una àmplia selecció de vehicles familiars i compactes.

A més de l’atractiu disseny característic dels pneumàtics Vredestein, la nova gamma Ultrac aconsegueix un control als revolts i una maniobrabilitat inigualables fins i tot a altes velocitats, amb una millora de l’15% en condicions seques i mullades pel que fa al seu predecessor. Això s’aconsegueix com a resultat de les millores implementades en el disseny de la banda de rodament, amb blocs més rígids i solcs més profunds i quadrats, així com a un nervi central amb ranures laterals parabòliques, que milloren la precisió i la resposta de la direcció per oferir una experiència de conducció segura i dinàmica. A més, la millora de el 5% de la resistència al rodament augmenta l’eficiència de combustible i redueix les emissions de CO2.

L’equip de R + D de Vredestein ha utilitzat l’últim en tecnologia per desenvolupar el compost utilitzat en la banda de rodament, el que permet assolir una distància de frenada un 10% millor que la del seu predecessor, tant en asfalt sec com en mullat . Per a això, el nou Vredestein Ultrac incorpora un 50% més de compost de sílice i resina que millora la tracció, combinat amb polímers multifuncionals.

Atès que la comoditat era la màxima prioritat, Vredestein es va centrar en optimitzar l’experiència de l’conductor. L’absorció d’impactes s’ha millorat gràcies a la reducció de l’altura de taló, a l’optimització de la construcció dels flancs i a l’augment de la zona de flexió. Totes aquestes mesures combinades aconsegueixen una conducció més silenciosa. A més, la variació dels angles i les distàncies entre els elements que componen la banda de rodament també s’ha optimitzat en les diferents mesures de pneumàtic per augmentar el confort acústic.

Yves Pouliquen, director de vendes i màrqueting d’Europa, va comentar: «Després de més de dues dècades de desenvolupament, el nou pneumàtic Vredestein Ultrac representa un avenç significatiu pel que fa a maneig, comoditat i reducció de soroll en el mercat de pneumàtics d’estiu. Els nostres enginyers han aconseguit nous nivells de rendiment alhora que han minimitzat la resistència al rodament per aconseguir un pneumàtic que ofereix unes prestacions líders de la seva classe, una comoditat extraordinària i una estètica excepcional ».

Ja que els pneumàtics d’estiu segueixen sent la principal elecció dels automobilistes en molts mercats europeus, la nova variant Ultrac és de gran importància per a la marca Vredestein. La nova oferta reforçarà el posicionament de la marca en els mercats clau i consolidarà la gran reputació de rendiment excepcional de Vredestein.